Skip to main content
Beantwoord

Mijn Spotify Premium werkt niet. Hoe kan ik een nieuwe activatiecode ontvangen?

  • 4 August 2024
  • 6 reacties
  • 30 keer bekeken

Mijn spotify premium werkt niet. Hoe kan ik een nieuwe activatiecode ontvangen?

 

Ik heb bij mijn KPN abonnement Spotify premium afgesloten. Als ik via KPN naar Spotify wil gaan, krijg ik melding dat mijn account al geactiveerd is via KPN. Dit is echter niet het geval. Ik betaal Spotify zelf maandelijks. Dit krijg ik via spotify niet opgelost. Volgens Spotify is het KPN account dan met een ander email adres geactiveerd. Kunnen jullie dit voor mij checken?

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic hierover


Ga naar de accountpagina van KPN en log in met je KPN ID.
Klik op de knop om Spotify te activeren.
Maak een nieuw Spotify-account aan of log in met je bestaande Spotify-account.
Download de Spotify-app en begin met luisteren!
Als je nog geen KPN ID hebt, kun je er een aanmaken op dezelfde pagina. Als je verdere hulp nodig hebt, raad ik aan om direct contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Zij kunnen je verder assisteren bij het oplossen van dit probleem. Succes! 


Bedankt voor je reactie maar dit werkt dus niet. Spotify is geactiveerd volgens KPN maar blijkbaar niet met mijn KPN ID (zelfde email adres als mijn spotify account dat ik al heb).

Op de website van KPN kom je niet verder bij het zoeken naar een antwoord op mijn vraag dus wil het hier proberen.


Hoi @CarolineW .  Ik kan in beperkte mate meekijken als ik je gegevens heb.

Kun je je profiel updaten met de relevante gegevens? (zet hier ook even het e-mail adres waar je mee geregistreerd hebt).

Geef je mij, als je dat gedaan hebt, hier even een seintje?


Ga naar de site van Spotify.

Tik op wachtwoord vergeten.

En geef je e-mail adres op.

Daarna krijg je een link van Spotify en kan je een nieuw wachtwoord ingeven.

 

KPN is een tussenpersoon voor de facturatie.

Verder gaat alles via (in dit geval) Spotify (als je hem al via de KPN site hebt geqactiveerd.


Bedankt voor jullie antwoorden. Het moest via KPN geregeld worden en heb daar inmiddels iemand gesproken. Ik hoop dat het nu goed komt :)


Reageer