Skip to main content

Goedemiddag,

bij mij hetzelfde verhaal als bij Elvis 100: op 20-10-2019 al bevestigingsmail gehadĀ  dat ik KPN heb gemachtigd om de kosten van Netflix via de KPN factuur te innen.

Zelf nooit een account aangemaakt of aangevraagd via KPN. Wel op 26-11 mail gehad dat het stopgezet zou worden, maar is nooit gebeurd. Netflix meerdere malen gebeld, en zij kunnen geen account op mijn mailadressen vinden. Laatste periode weer meerdere malen proberen stop te zetten maar niets lukt, echt belachelijk.

Ik heb ook nooit van Netflix een mail gehadĀ  ter bevestiging dat ik een abonnement zou hebben afgesloten.Ā  Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ben inmiddels zover dat ik alles zou willen opzeggen bij KPN.Ā  De emailadressen zouden pas gehackt zijn half dit jaar, en mijn Netflix geschiedenis gaat terug tot november vorig jaar dus bij mij zou geen fraude gepleegd kunnen zijn.

Ā 

Alvast bedankt voor de reactie.

Ā 

Ik heb ontdekt, dat mijn 92 jarige moeder sinds januari 2022 voor zgn. online kosten heeft betaald. Het bleek dus ook te gaan over een, nooit besteld, Netflix abonnement. Na herhaald te hebben gebeld met zowel Kpn, als Netflix, was geen stopzetting mogelijk! Nu heb ik uit pure frustratieĀ maar een nieuw abonnement genomen, om van netflix af te komen. Dat is natuurlijk weer een hoop gedoe, met een monteur die langs moet komen en administratieve rompslomp.Ā Nu ben ik nog op zoek naar een plek, waar ik mijn verhaal kan halen. Mijn moeder heeft zo'n kleine ā‚¬300 teveel betaald. Ten onrechte.

Is hier al iemand, die zijn/haar geld heeft teruggekregen?

Met vriendelijke groet,

Nixflix

Ā 

Admin:Ā AfgesplitstĀ en eigen topic aangemaakt

Bel, gratis, 0800-0402

Of vul je profielgegevens van dit forum zo compleet mogelijk in en wacht op een moderater (KPN medewerker)

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren.

Ā 

Zie ook hier.


Goedemiddag @NixflixĀ en welkom hier op ons forum!

Dat zijn zeker geen leuke ontdekkingen dus goed dat je hier werk van maakt voor je moeder.

Ā 

Bel, gratis, 0800-0402

Of vul je profielgegevens van dit forum zo compleet mogelijk in en wacht op een moderater (KPN medewerker)

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren.

Ā 

Zie ook hier.

Heb je hier inmiddels contact over gehad met onze klantenservice en zo ja, wat is hier verder uitgekomen?

Ā 


Beste Jan,

Ā 

Ik heb inderdaad al verschillende keren contact gehad met de klantenservice. Van zowel KPN, als Netflix.Ā  Ik zou worden teruggebeld door de KPN en dat is niet gebeurd.

Ik heb dus nu een nieuw abonnement voor mijn moeder afgesloten. Met alle rompslomp van dien.

Er is eerder een heel klein bedrag teruggestort, maar het overgrote deel van deĀ teveel betaalde bedragen, is nog niet vergoed.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, want er is bij KPNĀ geen portal voor klachten. Alleen een robot en ik ben klaarĀ met het wachten aan de telefoon, om te horen te krijgen; "Wij kunnen er niets aan doen, meneerā€.Ā 

Met vriendelijke groet,

Nixflix


Er is eerder een heel klein bedrag teruggestort, maar het overgrote deel van deĀ teveel betaalde bedragen, is nog niet vergoed.

Dat zal niet gaan gebeuren ook. Soms wordt uit coulance 2 of 3 maanden vergoed. Maar meer echt niet.

Het is spijtig. Maar de klant behoort gewoon elke maand deĀ factuur te controleren en bij afwijkingen direct aan de bel te trekken.

Daarbij moet ook nog eens aangetekend worden dat:

1) KPN waarschijnlijk helemaal niet kan controleren of Netflix echt niet gebruikt is. Iedereen kan zo wel zeggen dat die het niet gebruikt heeft en z'n geld terug vragen.

2) KPN een doorgeefluik is en wel gewoon het abonnementsgeld aan Netflix moet betalen.Ā 


Beste Jan,

Ā 

Ik heb inderdaad al verschillende keren contact gehad met de klantenservice. Van zowel KPN, als Netflix.Ā  Ik zou worden teruggebeld door de KPN en dat is niet gebeurd.

Ik heb dus nu een nieuw abonnement voor mijn moeder afgesloten. Met alle rompslomp van dien.

Er is eerder een heel klein bedrag teruggestort, maar het overgrote deel van deĀ teveel betaalde bedragen, is nog niet vergoed.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, want er is bij KPNĀ geen portal voor klachten. Alleen een robot en ik ben klaarĀ met het wachten aan de telefoon, om te horen te krijgen; "Wij kunnen er niets aan doen, meneerā€.Ā 

Met vriendelijke groet,

Nixflix

Goedemorgen @Nixflix, je geeft aan dat je nog teruggebeld zou worden, dan lijkt het alsof er wel iets van een klacht is ingediend. Ik kijk dit graag even voor je na; zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt.Ā 


Ik heb het forumprofiel verder ingevuld. Ik hoop, dat je de klacht kunt vinden! Bij voorbaat dank.

Mvg Nixflix


Ik heb het forumprofiel verder ingevuld. Ik hoop, dat je de klacht kunt vinden! Bij voorbaat dank.

Mvg Nixflix

Dankjewel @Nixflix!
Ik stuur je in dit geval even een PB met verdere informatie.Ā