Skip to main content
Vraag

Moet elke dag opnieuw inloggen in Apple TV app op TV+ Box, enig idee?

• September 10, 2026
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Sinds een paar dagen moet ik elke dag opnieuw inloggen in Apple TV, iemand enig idee?

Ben TV aan het kijken, wil serie op Apple TV kijken en is weer uitgelogd. Dus telefoon halen, code scannen, inloggen, bevestigen dat ik inderdaad wil kijken en kan dan pas verder. Dat is maar één of twee minuutjes per dag, maar toch 6 tot 12 uur per jaar!

Kan dit zsm gerepareerd worden a.u.b.?

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 11, 2026

Hallo ​@basherd_wie ,

Je wilt TV kijken, maar dat zal niet via KPN zijn. Mogelijk via NLZiet of via een andere provider?

Dan kun je beter daar een melding inschieten. De provider KPN kan jou hiermee niet helpen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 11, 2026

Hallo Noordzee,

Laat me mijn vraag wat verduidelijken:

Ik gebruik KPN TV+ op KPN glasvezel.

Stel ik zit TV te kijken en besluit dat dat ik een serie wil kijken op de streaming dienst Apple TV waar ik een abonnement op heb. Dan moet ik dus sinds een paar dagen elke dag opnieuw inloggen, terwijl dat vantevoren niet was, dat is zeer irritant.

Groet

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 11, 2026

Even gecheckt en zit op de nieuwste launcher versie 1.239.1 die op 8 september eerste uitrol had… bijna te toevallig

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • September 11, 2026

@basherd_wie, ik zag dat je hier ook een tweede topic voor had aangemaakt. Die hebben we verwijderd. Het is niet de bedoeling om meerdere topics aan te maken voor hetzelfde. Als je iets zou willen corrigeren aan je topic, en je kunt dat zelf niet bewerken, dan kun je dit in het topic aangeven. Of de rapportage knop gebruiken. Dan kunnen wij dit eventueel voor je aanpassen.

Ik heb ook je melding hierover in de Product Update verborgen. Je hebt nu dit aparte topic hiervoor, dan is het verwarrend om dit op meerdere plekken te bespreken.  Plus is een update van de KPN TV+ launcher niet van invloed op hoe andere apps op de TV+ Box zich gedragen. 

Ik zou je in dit geval aanraden om te beginnen met het verwijderen en herinstalleren van de Apple TV app om te zien of dat het probleem verhelpt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 11, 2026

Dank Erik. Ik had het tweede topic aangemaakt omdat het blijkbaar zo onduidelijk was dat ik antwoorden kreeg die er niets mee te maken hadden. En geplaatst in de update van de launcher, leek me logische plek.  
Ik probeerde mijn post al te vinden om te verwijderen maar je was me voor...

Dank voor je inhoudelijke antwoord, als de launcher dit niet doet, dan zal ik proberen de app opnieuw te installeren, hopelijk helpt dat. Inloggen moet ik toch al  ;-)

Fijne dag