Skip to main content

Tijdens tv kijken op vakantie valt de iTv app uit. 
Moet opnieuw inloggen, wat niet lukt. 
NERGENS is er te vinden waar ik een medewerker kan spreken of een chat op kan starten. 
WAARDELOOS. Ben in staat om al mijn abonnementen op te zeggen en te verkassen. 
Bij storingen merk je de kwaliteit van het bedrijf pas. Enorme tegenvaller. 

Tijdens tv kijken op vakantie valt de iTv app uit. 
Moet opnieuw inloggen, wat niet lukt. 
NERGENS is er te vinden waar ik een medewerker kan spreken of een chat op kan starten. 
WAARDELOOS. Ben in staat om al mijn abonnementen op te zeggen en te verkassen. 
Bij storingen merk je de kwaliteit van het bedrijf pas. Enorme tegenvaller. 

 

Wegens personeel gebrek bij KPN, kan je ze momenteel het beste bellen. (en dat is bij heel veel bedrijven momenteel het geval).

0800-0402 (gratis)

 

Ik denk dat je via de Chromecast kijkt?

Het kan ook aan het WIFI netwerk van het vakantie adres zijn.

Heb ik een paar keer gehad, vooral als het een algemeen WIFI netwerk is.

Welke Mobiele telefoon heb je? 

Welke Chromecast gebruik je? 


ik kijk via de app op mijn telefoon. Een iphone 13. Heeft een week prima gewerkt, maar opeens tijdens het kijken moest ik opnieuw inloggen. 
Gaf daarbij een fourmelding, die volgens de faq niet bestaat, en mijn wachtwoord zou niet kloppen. Ook met mijn abonnement nummer en pincode lukt het niet. 
ben er mee gestopt, kan niemand te pakken krijgen, waardeloze klantenservice. 
kijk nu maar videoland. 


@Van B Klopt, is een storing , iets met Javascript 😏. Wordt aan gewerkt 👍 Via 4G doet ie het wel.


@Van B Klopt, is een storing . Wordt aan gewerkt 👍 Via 4G doet ie het wel.

We hadden inderdaad een storing met ons tv platform, @Van B. Dit is inmiddels ook weer verholpen. Kan je weer tv kijken?

Dank voor de hulp, Hans!


Bij herhaling hetzelfde probleem. Het grootste probleem is dat je na gebruik van xs4all in de val loopt bij kpn. Maar verder geen keuze hebt. Klantenservice is inderdaad niet voor de klant beschikbaar. Bij xs4all applicatie werkte alles zoals je mocht verwachten. Helaas nu heet de realiteit KPN... echt vervelend en nog mee betalen ook voor copy paste van ...KPN.... en dat heet service..... 


 hoi Kpnhds, je bent niet de enige. Er hebben zich nog enkelen gemeld. Bij mij is het inmiddels ook het geval. (gelukkig is inloggen met pin zo gebeurt)

Als (ex) XS4ALL klant dien je, nog steeds, te bellen met het nummer van XS4ALL.

Zie deze pagina bij problemen met online kijken.

Zie ook https://www.xs4all.nl/ → Service.

 


Bij herhaling hetzelfde probleem. Het grootste probleem is dat je na gebruik van xs4all in de val loopt bij kpn. Maar verder geen keuze hebt. Klantenservice is inderdaad niet voor de klant beschikbaar. Bij xs4all applicatie werkte alles zoals je mocht verwachten. Helaas nu heet de realiteit KPN... echt vervelend en nog mee betalen ook voor copy paste van ...KPN.... en dat heet service..... 

 

Het probleem ligt gewoon bij XS4ALL.

Zij wilde met geweld “zelfstandig” blijven.

Dus de val is door XS4ALL zelf veroorzaakt. 

 

Dus of je blijft bij XS4ALL en regelt verder alles via XS4ALL of je stapt 100% over op KPN.