Skip to main content

@Pixelfrits is hier ooit nog voor je een oplossing gekomen? Heb exact hetzelfde probleem. Toestel Motorola Defy. @Bram_ ander toestel, zelfde probleem.

Er moet een technisch verschil zijn tussen 1-2-3 en de commerciële. Andere codec, andere kwaliteit. Dat verschil begint het mee. Ik heb toevallig ook een test gedaan met Ziggo, exact hetzelfde probleem ! 

Met beide dienstverleners testen gedaan, 4g, wifi op telfort modem op verschillende snelheden, ook mijn eigen modem Asus RT-AC68u, allemaal hetzelfde patroon. Via Chromecast geen probleem.

Kan KPN hiermee aan de slag om aan te geven wat het technische verschil is tussen die streams?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

​​​​​​Welkom op het forum @Avatar74! Laten we in dit geval de gebruikelijke stappen, zoals app opnieuw installeren, overslaan. Ook met het oog op het originele topic. Zou je je profiel in willen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan ga ik met beide gevallen nog een keer naar de juiste partij hiervoor. Ik zal van onze kant voor je kijken of er ontwikkelingen zijn. 


Profiel is ingevuld, ter aanvulling van eerdere info:

Op dezelfde telefoon het streamen van de commerciële zenders via tv.kpn.com gaat prima. Dus er is geen probleem met het toestel. Het is dus alleen een probleem via de app,.voor de commerciële zenders. 


@Avatar74 ik heb voor je gekeken en heb nog een paar vervolgvragen. Je geeft in je eerste bericht aan dat je ook met Ziggo getest hebt. Bedoel je dan via een Ziggo wifi verbinding? Of met de mobiele Ziggo tv app? Zou je in je profiel nog de Android versie en versie van de iTV app willen noteren? Dan kan ik het doorzetten! 


Hoi, @Bram_ , details aangevuld in profiel. Ik heb de test gedaan met Ziggo door op dezelfde telefoon de Ziggo app te installeren en te testen met een account van een vriend van mij. Dit had hetzelfde resultaat via wifi, verschillende routers en 4g. Ned 1-2-3 prima, maar de commerciële haperde net zoals bij KPN app.

Ik vermoed dat het een combinatie is van codecs gebruikt in de stream, de gebruikte codex libraries in de app en de processor architectuur van de telefoon. 


@Avatar74 Ik heb het voor je doorgezet. Ik verwacht het antwoord in het begin van de volgende week. Zou je ondertussen nog kunnen testen of je wel gewoon kan kijken via de website op je mobiel?


Hoi @Bram_  ja via tv.kpn.com gaat prima, net als bij de personen in het andere draadje


@Avatar74 ik heb voor je gekeken en reactie lijkt wat langer op zich te wachten. Ik heb er nogmaals naar laten kijken. 


Hallo allemaal,

Is er al een oplossing voor dit probleem? Ik zit met precies hetzelfde. Ik heb een Motorola.

Groetjes,

Tineke


Nee, het is radiostilte al een hele tijd ... Helaas.


Nee, het is radiostilte al een hele tijd ... Helaas.

Oh dat is jammer. Dank voor je reactie.