Skip to main content
Vraag

Muziek casten naar DIW7022 lukt niet

• January 9, 2025
  • 12 reacties
  • 116 keer bekeken

Als ik muziek wil casten naar tv krijg ik geen lijst te zien om.aan te klikken zoals DIW7022, waar kan dit aanliggen. Heeft u enig idee wat de oorzaak kan zijn?

Ik hoor het graag van jullie.

Jan

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 10, 2025

Gebruikt u de Chromecast via de app Home? Soms verschijnt hij daar wel in de lijst beschikbare apparaten, ​@Keane1957. Als u de app niet gebruikt kunt die downloaden vanuit de Playstore.

Ook is het van belang dat de Chromecast in hetzelfde WiFi-netwerk zit als de DIW7022.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 10, 2025

Ik heb beide Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) een eigen naam gegeven.

En ik zie ze in de mobiel en tablet als ik op het cast symbool klikt. 

Zie ook deze informatie bij de Kennisbank voor de DIW7022.

Hier vind je alle informatie i.v.m. de DIW7022 als chromecast gebruiken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 12, 2025

Ene keer werkt het wel, de andere keer weer niet. Ik krijg op de lijst wel DIW7022 te zien, als ik deze dan aanklik krijg ik foutcode 2150 zien 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 13, 2025

Hoi ​@Keane1957 Is het nog gelukt? Je zou anders de tip van Joop nog kunnen volgen, de ontvanger even een eigen naam geven.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2025

Hallo Remco 

Ik heb de ontvanger drie verschillende eigen namen gegeven en toch krijg ik mislukt met code 2150 te lezen.

Groet,

Jan

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 14, 2025

Via welke app cast je de muziek naar de KPN TV+ Ontvanger? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2025

Via Stingray,  Remco

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 15, 2025

Heb je al eens getest of een andere app, bijvoorbeeld Youtube of Spotify de connectie wel kan maken? Puur als test? Misschien gaat er toch ook iets mis binnen de Stingray app. Heb je al gekeken of daar een update voor beschikbaar is of een herinstallatie van de app gedaan? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2025

YouTube en Spotify staan al als app standaard in mijn Android TV in geprogrammeerd dus deze kan ik gewoon afspelen op tv. Binnen de Stingray app zie ik geen updates en herinstallatie van de app werkt ook niet. Maar voor ca anderhalve week terug kon ik ca twee keer wel gewoon casten en werd het scherm van mijn smartphone weergegeven op de tv via DIW7022

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 16, 2025

Ik durf dan niet direct aan te geven waar het misgaat ​@Keane1957. Ik heb net even de app op mijn telefoon (iPhone 15 Pro) gezet en ik kan thuis naar mijn eigen (standaard ingestelde DIW7022) KPN TV+ ontvanger streamen. Leuke app trouwens ook. Het enige wat ik dan nog kan adviseren is om de KPN TV+ Ontvanger eens te resetten:

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 18, 2025

Hallo Remco,

Als ik Stingray wil doen krijg ik te lezen Google Cast Service is mislukt ( Code 2150 ) wat houd dit eigenlijk precies in? Overigens heb ik YouTube geprobeerd en dit lukte mij wel om dit te regelen via Casten. 

Groet,

Jan 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 20, 2025

Ik heb even rond zitten zoeken maar ik kan die specifieke foutcode niet vinden Keane1957. Als YouTube dan wel verbindt dan zou je denken dat het toch ergens in die app zit. De app is zo te zien ook niet rechtstreeks beschikbaar zo te zien voor de KPN TV+ ontvanger. Ik heb even geen alternatief voor je. Je kan nog eens een ander apparaat testen.