Skip to main content

Ik heb een philips tv van een jaar oud en een nieuwe philips soundbar, ik heb wel geluid op netflix maar als er een aflevering is afgelopen dan valt het geluid van de soundbar uit.iemand die me kan helpen met dit probleem?

Gr erwin

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ik neem aan dat je niet de YouTube app in de ontvanger maar die in de tv gebruikt. 

Hoe is de soundbar aangesloten?


Hoi @Erwin Mars, welkom op ons forum! Evenals @PeterG hierboven ben ik wel benieuwd hoe je soundbar aangesloten zit. Kun je dit toelichten?

Zoals Peter ook al noemt is het natuurlijk ook nog een optie om gewoon de Netflix app van je TV te gebruiken.

Ik vond ook nog een paar topics die wellicht relevant zijn! We zijn benieuwd naar je bevindingen!
 

*admin: bericht aangepast


Bedankt voor jullie reactie, hij is aangesloten via HDMI ARC....ik ben er nu achter dat als ik netflix kijk via me tv app dan doet alles het goed maar via kanaal 200 van kpn dan doen de problemen zich voor....dus probleem zit hem bij kpn lijkt mij....


Ik gebruik de app in de ontvanger nooit. Je bent "gek" als je de veel betere in die mooie smart tv niet gebruikt.