Skip to main content

Na een automatische update kan ik in de app geen opnames meer vinden. Het icoontje is weg. Zowel op ipad als iphone. Iemand een oplossing?

Vreemd. Heb je dit nog kunnen oplossen? Ik zou anders eerst eens uitloggen en daarna weer inloggen. Laat het mij weten als je nog hulp nodig hebt. 


Nee, nog geen oplossing. Al vaker uit en ingelogd. Misschien alleen een IOS probleem?

 


Raar, ik heb zelf een iPhone en ik heb hem daar wel staan. Heb je nog wel het Opnemenpakket actief staan? Kun je bijvoorbeeld wel op de ontvanger opnemen of via tv.kpn.com? 

 

Je kan het icoontje voor opnames onderaan in de app vinden, het heet dan opgeslagen.

 

 


En zo ziet het er op alle apparaten uit. Icoontje is gewoon weg. 


Zou je dan eens jouw profiel kunnen invullen? Dan kijk ik even mee.


Gedaan


Opnemen staat wel voor je aan onder je abonnement. Kun je nog wel opnames inplannen op de ontvanger zelf. Log je in met je abonnementsnummer en pincode?


Kan niets via de app met betrekking tot opnemen. Die optie staat niet bij de programma’s. Thuis werkt alles wel via de ontvangers, ik heb mijn dochter gevraagd dit even te checken


Zo ziet het er dan uit in de app. Geen rec oid mogelijk 


Hoi @Khany 
Welk IOS heb je nu?
En is het misschien een Beta?


Ja daar ben ik ook even benieuwd naar en ik zou ook nogmaals opnieuw inloggen met het abonnementsnummer en pincode.


IOS 16.6.  En we hebben op alle

ios apparaten hetzelfde probleem. Geen Beta versie


Ja daar ben ik ook even benieuwd naar en ik zou ook nogmaals opnieuw inloggen met het abonnementsnummer en pincode.

 

Zou je dit nog even kunnen proberen? Dus uitloggen en dan inloggen met abonnementsnummer en pincode?


Ja dat werkt dus weer wel. Met abonnee nummer. Met e-mail adres weer geprobeerd en dan is er geen opname-icoon beschikbaar. 
 

weten we dat ook weer. 


Ik had al een vermoeden, Khany. Ik denk dat aan dat e-mailadres dan niet je thuis abonnement met tv is gekoppeld. Maar gelukkig werkt je abonnementsnummer en pincode dan wel! Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen!