Skip to main content

Hi,

Vanwege een verhuizing en een daaraan voorafgaand verblijf in het buitenland van een paar maanden heb ik mijn KPN abonnement onlangs omgezet naar e-mail only (met het idee dit over een paar maanden als ik terug ben in NL en in mijn nieuwe woning zit weer terug te zetten naar een volledig abonnement met tv + internet).
 

Ik ben nu dus mijn Spotify premium account kwijt dat ik via KPN had. Dat is prima, maar ik had verwacht dat het omgezet zou worden naar een free account. Ik kan nu echter opeens geheel niet meer inloggen bij Spotify en het lijkt alsof KPN het account heeft verwijderd. Is er nog een manier om hier toegang tot te krijgen? Het zou echt heel erg vervelend zijn als ik al mijn playlists ed nu kwijt ben…

 

Alvast veel dank voor de hulp!

Had je Spotify abonnement Premium gratis via KPN?

Dat is al heel lang niet meer, mag niet meer van Spotify.

Dat kan de reden zijn dat je hem bij een nieuw abonnement kwijt bent.

 

Je playlist ben je natuurlijk niet kwijt.

Je hebt alleen nu Spotify gratis.

En als je hetzelfde wachtwoord en gebruikersnaam gebruikt, moet je nog gewoon alles hebben.

Alleen met reclame en een lagere bitrate. 


Had je Spotify abonnement Premium gratis via KPN?

Dat is al heel lang niet meer, mag niet meer van Spotify.

Dat kan de reden zijn dat je hem bij een nieuw abonnement kwijt bent.

 

Je playlist ben je natuurlijk niet kwijt.

Je hebt alleen nu Spotify gratis.

En als je hetzelfde wachtwoord en gebruikersnaam gebruikt, moet je nog gewoon alles hebben.

Alleen met reclame en een lagere bitrate. 

Ja, dat had ik. Ik kan echter niet meer inloggen sinds afgelopen week, dat is nu juist het probleem. Het lijkt alsof KPN het account heeft verwijderd ipv het om te zetten naar free. 


@DaanvS1 

KPN is niets meer en niets minder dan een tussenpersoon voor de facturatie.

KPN kan je account etc. niet wijzigen.

Alleen Spotify kan dat.

KPN kan alleen doorgeven aan Spotify dat je geen premium meer hebt.

Daarna zet Spotify hem op gratis abonnment.

Je moet dus bij Spotify zijn. 


@DaanvS1

KPN is niets meer en niets minder dan een tussenpersoon voor de facturatie.

KPN kan je account etc. niet wijzigen.

Alleen Spotify kan dat.

KPN kan alleen doorgeven aan Spotify dat je geen premium meer hebt.

Daarna zet Spotify hem op gratis abonnment.

Je moet dus bij Spotify zijn. 

Vreemd, want mijn username lijkt toch echt niet meer te bestaan en ik kan mijn wachtwoord niet resetten. Het heeft jarenlang goed gewerkt totdat is ik onlangs mijn KPN abonnement heb opgezegd. Als het alleen naar free omgezet zou zijn zou ik toch geen problemen met inloggen moeten hebben.Â