Skip to main content

Ook hier is de overstap die xs4all heeft veroorzaakt naar kpn een grote drama, zeker op de IPAD. 

De tv app werkt voor geen meter niks anders dan haperingen, uitvallen beeld, geluid loopt door etc.

graag een oplossing ! Anders zal het voor korte duur zijn dat ik bij kpn blijf.

 

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Nou ik zit pas sinds 7 april gedwongen bij kpn, aangezien xs4all is overgenomen en ik heb niks anders dan ellende. Wat een slecht bedrijf is dit, het gaat dan ook niet lang meer duren voor ik over ga stappen want dit is echt HEEL SLECHT GEEN EEN OPLOSSING OF REACTIE !!! 


Beste @Simone75, welkom! Wat jammer om te lezen dat je dit zo ervaart. Waar loop je nu precies tegenaan? Je geeft aan dat het beeld hapert, uitvalt etc. Ervaar je dit alleen op de iPad? Heb je ook andere apparaten om het eens op te proberen? Je internet is verder wel in orde? En heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik kan me voorstellen dat je graag een oplossing wilt, maar we hebben dan iets meer informatie nodig 🙂.


Hoi 

Beste @Simone75, welkom! Wat jammer om te lezen dat je dit zo ervaart. Waar loop je nu precies tegenaan? Je geeft aan dat het beeld hapert, uitvalt etc. Ervaar je dit alleen op de iPad? Heb je ook andere apparaten om het eens op te proberen? Je internet is verder wel in orde? En heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik kan me voorstellen dat je graag een oplossing wilt, maar we hebben dan iets meer informatie nodig 🙂.

Alleen de ipad geeft dit probleem de verbinding is in orde. Maar alles wat op IOS draait is een ellende met jullie itv app 


Hm dat is gelukkig niet bij iedereen het geval, maar alsnog erg spijtig dat jij dit wel als zodanig ervaart! Welk type iPad gebruik je? En heb je daar de laatste versie van de app op staan? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Ik kijk graag met je mee. 


Ik heb de ipad 4de generatie dus zo goed nieuw. En ja heb d'r laatste versie denk ik want heb hem nu pas 1 week gedownload en in gebruik. En tot op heden  dus alleen maar ellende.

Dus een oplossing zou fijn zijn,aangezien ik hier mee mensen lees met hetzelfde probleem 

 


Als het op andere mobiele apparaten wel goed gaat ligt het misschien aan je iPad. Wat je kunt proberen;

  • opnieuw verbinden met WiFi (wifi aan- en uitzetten)
  • app opnieuw installeren
  • netwerkinstellingen herstellen (instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen) 

Heb je iets gehad aan de tips van @Michael001, @Simone75?