Skip to main content

Na terugzetten naar fabrieksinstellingen van de vip5202 krijg ik geen ondertiteling bij hbo meer te zien. Bij de instellingen kun je deze niet aan uit zetten. 

Via Google gevonden:

 

Zo wijzig je de (vaste) ondertiteling:

  1. Speel een titel af en tik op het scherm.
  2. Tik rechtsboven in de hoek op de knop Audio en ondertiteling .
  3. Kies een van de volgende opties: Ondertiteling: Tik onder Ondertiteling op een taal.

 

Zie ook hier.


Ik bedoel via de VIP5202 i.c.m. mijn TV. Ik kan wel gaan tikken tegen het scherm, maar mijn tv reageert daar niet op.


Ik bedoel via de VIP5202 i.c.m. mijn TV. Ik kan wel gaan tikken tegen het scherm, maar mijn tv reageert daar niet op.

 

Lees klikken, ga met de pijltoetsen van de ab naar de plaats (ik dacht bij HBO rechtsboven).

Zie ook hier.

 

-----------------------------------------------------  

KPN TV-apparaat (alleen Nederland)

Je kunt ondertiteling of ondertiteling voor doven en slechthorenden in- of uitschakelen, de weergave ervan aanpassen en een audiotrack kiezen.

Ondertiteling of ondertiteling voor doven en slechthorenden

Ondertiteling of ondertiteling voor doven en slechthorenden wijzigen:

  1. Begin iets te kijken en druk vervolgens op de knop Select (selecteren) op je afstandsbediening (midden op de D-pad).
  2. Ga naar beneden en kies het pictogram Audio en Ondertiteling (tekstballon).
  3. Voer een van de volgende handelingen uit:
    • Ondertiteling: Choose a subtitle language.
    • Vaste ondertiteling: Kies vaste ondertitels Engels.
  4. Druk op de knop Terug om je wijzigingen op te slaan.

-------------------------------------------------------------  


Door een typfout in de uitleg lukte het niet, maar intussen is het duidelijk.  De select knop moet de OK knop zijn.