Skip to main content
Beantwoord

Netflix aan KPN gekoppeld maar ik betaal ook bij Netflix zelf

• October 3, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

De koppeling vanuit KPN naar netflix is gelukt, alleen betaal ik nog steeds men “oude” netflix account

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@MartinHag ,

Dat zou na de activatie moeten stoppen.

bron: 

Heb je al Netflix?

Geen probleem. Ook als je al een Netflix abonnement hebt, kan je Netflix bij ons bestellen. Activeer je account met je huidige account nadat je Netflix bij ons hebt besteld. We zetten je account automatisch over. Al je gegevens, zoals je kijklijst en voortgang, blijven behouden.

Is het na één maand nog steeds niet goed verwerkt? 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Hallo ​@MartinHag ,

Dat zou na de activatie moeten stoppen.

bron: 

Heb je al Netflix?

Geen probleem. Ook als je al een Netflix abonnement hebt, kan je Netflix bij ons bestellen. Activeer je account met je huidige account nadat je Netflix bij ons hebt besteld. We zetten je account automatisch over. Al je gegevens, zoals je kijklijst en voortgang, blijven behouden.

Is het na één maand nog steeds niet goed verwerkt? 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 6, 2025

Eigenlijk had je Netflix eert zelf moeten opzeggen.

Als het abonnement beëindigt is, dan pas via KPN aanvragen en via KPN activeren.

Maar als je dubbel betaald, dan heb je dus ook 2 gebruikersnamen en wachtwoorden.

Ik had begrepen dat als het abonnement via Netflix nog loopt, dat je dan je huidige gebruikersnaam en wachtwoord niet kan gebruiken.

Als je via KPN wilt (voor de betaling (rest gaat via Netflix), dan kan je het beste via Netflix opzeggen.

Ik ga er wel vanuit dat je Netflix via KPN hebt geactiveerd.

Bij instellingen in Netflix kan je zien of je zelf betaald via Netflix of dat het via KPN gaat.