Skip to main content
Beantwoord

Netflix aanvragen via actie KPN

• February 27, 2025
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik wil gebruik maken van de actie van kpn zodat ik netflix via mijn account tegen een goedkopere prijs kan gebruiken. Hiervoor moest ik mijn huidige account bij netflix zelf opzeggen. Dit is dus na gisteren stopgezet. Nu wil ik hem bij knp activeren. Maar deze zegt dat ik nog een lopend abonnement heb. Hoe dit op te lossen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Saskaat ,

Zou je eens het volgende willen doen:

• Log in op de MijnKPN app,
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze.  Mocht je echter al zien dat Netflix is gekozen en is bevestigd, neem dan contact op met de collega's van de klantenservice voor verder onderzoek naar wat er misgaat bij het ontvangen van de activatie van Netflix. 

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

En daarna: 

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van KPN. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

Heb je de e-mail nog steeds niet ontvangen? Klik dan op de link hierboven. 

Lukt het nog steeds niet? 

Er zijn momenteel meer klanten die tegen dit probleem aanlopen. KPN werkt aan een oplossing om dit proces beter te laten verlopen. 

Een moderator van KPN schreef in een ander topic: 

Ik begrijp dat als je een Keuzevoordeel wilt kiezen, je melding krijgt dat je Netflix via de kpn factuur hebt en het eerst bij Netflix het moet opzeggen. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.

We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.

Mocht het nu nog niet gelukt zijn om een Keuzevoordeel te kiezen, dan raad ik je aan om dit in de loop van volgende week nogmaals te proberen. Laat je het hier weten als het gelukt is of als er nog vragen of opmerkingen zijn? 

bron: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 27, 2025

Hi ​@Saskaat, welkom bij onze community. 

Is de opzegging bij Netflix wel goed doorgelopen? Of zie je dat dit nog moet gebeuren in de toekomst? Als dat gedaan is kan je Netlfix bij ons activeren. Dit zul je ook merken op het moment dat je geen toergang meer hebt bij Netflix. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 27, 2025

Opzegging is goed verlopen zou tot 26 februari actief zijn. Ik kan vanaf vandaag niet meer inloggen bij netflix. Maar kan hem niet activeren bij kpn

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 28, 2025

Hallo ​@Saskaat ,

Zou je eens het volgende willen doen:

• Log in op de MijnKPN app,
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze.  Mocht je echter al zien dat Netflix is gekozen en is bevestigd, neem dan contact op met de collega's van de klantenservice voor verder onderzoek naar wat er misgaat bij het ontvangen van de activatie van Netflix. 

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

En daarna: 

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van KPN. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

Heb je de e-mail nog steeds niet ontvangen? Klik dan op de link hierboven. 

Lukt het nog steeds niet? 

Er zijn momenteel meer klanten die tegen dit probleem aanlopen. KPN werkt aan een oplossing om dit proces beter te laten verlopen. 

Een moderator van KPN schreef in een ander topic: 

Ik begrijp dat als je een Keuzevoordeel wilt kiezen, je melding krijgt dat je Netflix via de kpn factuur hebt en het eerst bij Netflix het moet opzeggen. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.

We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.

Mocht het nu nog niet gelukt zijn om een Keuzevoordeel te kiezen, dan raad ik je aan om dit in de loop van volgende week nogmaals te proberen. Laat je het hier weten als het gelukt is of als er nog vragen of opmerkingen zijn? 

bron: