Skip to main content

Ik heb een Alles in 1 pakket met gratis Spotify’s-premium. Ik kom er niet achter hoe ik Netflix kan krijgen via dit pakket.

Ik had het ook eerst via KPN

Maar dat later stop gezet😉

met een netflix account kon ik alleen via de setup box kijken. Nu met de netflix apps

via elk apparaat met netflix app


Maar is het niet mogelijk met een Alles in ! Pakket? In een Husselpakket kan je het aanvragen. Maar de totale kosten zijn volgens mij dan hoger, zelfs zonder Netflix


Kijk hier even; 

Met Hussel is het mogelijk  Netflix via KPN te laten lopen.

Met een Netflix account kun je overal inloggen om te ‘Netflixen’. Dat is nergens aan gebonden. 


Maar is het niet mogelijk met een Alles in ! Pakket? 

Wel hoor:

Streamingsdiensten wijzigen of toevoegen. En dan:

Op het plusje drukken.


Dat heb ik. Geprobeerd maar ik kan niet bestellen.


 


Mogenlijk heeft u nog een ouder Alles-in-1 abonnement. Er bestaan verschillende versies volgens mij. Die van u komt misschien nog uit de steentijd 🤔


Wanneer je nog een Alles-in- Abonnement heb kan je Netflxi niet toevoegen, dan moet je over naar de Hussel en dan kan het wel. Let er wel op dat je dan je gratis Spotify verliest. 


Ik ben daar ook achtergekomen. Ik vraag mij alleen af of hussel niet duurder als mijn huidige pakket incluis Spotify.


Ik weet zo niet wat je hebt, maar kijk dan even via Mijn KPN of de site waar je op uit komt? Want heb je ook nog KPN Mobiel bij ons?


Ook KPN-mobiel en  heb een abonnement voor twee tv’s


Wanneer je nog een Alles-in- Abonnement heb kan je Netflxi niet toevoegen

Ik heb een Alles-in-1 pakket. En ik kan Netflix toevoegen. Dat zie je op mijn schermafdruk. 


Ik ben daar ook achtergekomen. Ik vraag mij alleen af of hussel niet duurder als mijn huidige pakket incluis Spotify.

Maakt u gebruik van gratis ESPN? Zo ja, dan is Hussel waarschijnlijk duurder. Zo nee, dan maakt het niet veel uit. Kan een heel klein beetje duurder zijn, maar ook iets goedkoper. 

In uw huidige abonnement betaald u ook gewoon voor Spotify. Dus dat maakt niet uit.


Het lukt mij helaas niet. Heb gisteren ook gechat met KPN. Helaas tot 2x toe verbinding verbroken, maar volgens de contacten die ik heb gehad verwezen wij mij ook naar Hussel


Het lukt mij helaas niet.

Ik begrijp het. Mijn reactie was ook meer richting @Bart_Z 


Ik kan wel een overzichtje voor je maken, maar het snelste is dan om even te bellen 0800-0402. Als je liever via deze weg door wilt, hoor ik graag van je als je jouw profiel heb voorzien van gegevens. 


Dank voor het antwoord. Ik probeer het wel via de telefoon 0800-0402


Helemaal goed, mocht ik nog kunnen helpen, hoor ik dat graag.