Op mijn laatste factuur zie ik dat mijn Netflix basic abonnement is gewijzigd in Netflix standaard. Ik heb zelf geen wijziging doorgegeven.
Hoi
Ik heb op 7 september de factuur ontvangen en ruim een week later (15/9) een wijziging. Zonder dat ik zelf iets gewijzigd heb.Â
Ik heb op 7 september de factuur ontvangen en ruim een week later (15/9) een wijziging. Zonder dat ik zelf iets gewijzigd heb.Â
Je hebt dus geen e-mail over de aanpassing gehad
Je ziet het dus alleen op de factuur???
Plaats anders een een screendump van bladzijde 2 van de laatste factuur, met je privégegevens verwijderd.
Â
Ik heb in augustus een TV+ Box ontvangen. Waarschijnlijk daardoor moest ik voor Netflix opnieuw inloggen. Dit heb ik op 15 september gedaan. Op die datum heb ik van Netflix een mail gehad, dat mijn abonnement was bijgewerkt. Ik zie nu dat hier staat Abonnement Standaard. Hier is dus waarschijnlijk iets niet goed gegaan. Dit had nl gewoon hetzelfde moeten blijven als voordien. Wil je dit voor mij terugzetten naar Basic?
Zo te zien is het bij meerdere voorgekomen.
Â
Nu gaat Netflix Basis eruit doen, maar volgens mij nog niet nu in Nederland.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.