Skip to main content

Geruime tijd voordat Netflix in Nederland actief werd heb ik, tijdens een vakantie in de USA daar een abonnement genomen. Zeker nu ik van de entertainmentkorting kan profiteren is het tijd dat ik via KPN naar Netflix wil kijken. De profielen zou ik graag willen behouden. Is het mogelijk om e.e.a. om te zetten, zoals in het forum wordt beschreven of moet ik het huidige Netflix account opzeggen en via KPN een nieuw abonnement nemen? Heeft iemand hier ervaring mee?

 

Ja, zelf ook gedaan. Netflix opzeggen en wanneer het geen premium account meer is bij KPN aanvragen. U kunt dan een e-mail adres koppelen aan een premium account en als u hetzelfde account als voorheen gebruikt blijven alle bekeken series en films onthouden net zoals de profielen.


U kijkt niet via KPN naar Netflix. Alleen de betaling gaat via KPN. Verder helemaal niets. U gebruikt gewoon de app van Netflix zelf. Er is niets van KPN bij.

Als u Netflix bij KPN neemt, dan krijgt u een email van KPN met een link. Deze link gaat naar de site van Netflix. Hierop logt u in met gewoon uw gebruikersnaam en wachtwoord van Netflix. Als dat lukt, dan is het gekoppeld. 

Of dat met uw USA account kan weet ik niet. Gewoon uitproberen zou ik zeggen. Lukt het niet? Dan is er niets aan te doen.


Het kan gewoon, alleen man moet wachten tot de betaling periode ten ende is, dan zijn account reactiveren met NL betalingsmethode of linken vanuit KPN account.

To change the country for your account:

  1. Cancel your account.

    NOTE:

    We save your Viewing Activity for 10 months after your account closes so you can pick up where you left off when you rejoin. Your recommendations, ratings, and account details will also be saved for 10 months.

  2. Wait until the end of your billing period.

  3. Restart your account (Note: you must be in the country you moved to at the time you restart your account).


Reageer