Skip to main content
Beantwoord

Netflix account wisselen op KPN TV+ lukt niet, hoe uitloggen?

• September 24, 2025
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb sinds deze week een combi-voordeel Netflix account. Die is correct aangemaakt en gekoppeld. 

In KPNTV+ is een ander account gekoppeld van een vriend. Ik zie nergens een log-out knop. Ik verwacht hier eenvoudig m'n eigen account te kunnen switchen. Op fora lees ik stappen als account afmelden en weer aanmelden in mijnKPN maar dat lost dit probleem m.i. niet op. Hoe wel??

Beste antwoord door joop2011

Ga naar instellingen van de Netflix account op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box).

Kies hier voor afmelden.

Start daarna de DIW7022 opnieuw op (knop rechtsboven KPN ab ingedrukt houden totdat je een popup scherm ziet en kies voor opnieuw opstarten.

Open Netflix en als het goed is, kan je een nieuwe account invullen.

Mocht dit niet helpen, dan een harde reset.

Terugzetteen naar fabrieksinstellingen.

Met een dun voorwerp in het gaatje achterop de DIW7022 en wachten totdat hij opnieuw gaat opstarten.

Je moet daarna wel veel dingen weer opnieuw instellen.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@JCS321, welkom op de community! Een reset van de TV+ ontvanger logt het oude account automatisch uit. Daarna kun je inloggen met je eigen Netflix-account dat je via CombiVoordeel hebt gekoppeld.

Wil je dit eens proberen? Laat je ons weten of het lukt?

• September 29, 2025

Een reset van het hele kastje? Dat zou toch niet nodig moeten zijn? Dan moet je ook op alle andere apps opnieuw inloggen. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 29, 2025

Ga naar instellingen van de Netflix account op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box).

Kies hier voor afmelden.

Start daarna de DIW7022 opnieuw op (knop rechtsboven KPN ab ingedrukt houden totdat je een popup scherm ziet en kies voor opnieuw opstarten.

Open Netflix en als het goed is, kan je een nieuwe account invullen.

Mocht dit niet helpen, dan een harde reset.

Terugzetteen naar fabrieksinstellingen.

Met een dun voorwerp in het gaatje achterop de DIW7022 en wachten totdat hij opnieuw gaat opstarten.

Je moet daarna wel veel dingen weer opnieuw instellen.