Skip to main content
Beantwoord

Netflix activatie mail blijft uit

• February 9, 2025
  • 8 reacties
  • 222 keer bekeken

hallo. Ik heb een paar dagen terug Netflix basis besteld , maar de beloofde activatiemail nog niet ontvangen 

wie kan helpen a.u.b. ?

Ik heb wel bevestigingen gekregen van bestelling en een overzicht van nieuwe kosten……..hogere kosten !

hopelijk kan ik snel activeren en gaan de kosten dan toch niet omhoog

groet

ton

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedemiddag ​@Antonio1954,

Ik heb je bericht samengevoegd met je topic: 1 topic is voldoende 😉
Fijn dat er al klantgegevens vermeld staan in jouw community profiel; op basis hiervan heb ik direct het één en ander kunnen nakijken.

Ik zie dat je op 7 februari Netflix Basis voor €8,99 hebt besteld, en dat dit op 10 februari is omgezet naar een Keuzevoordeel. Hierdoor ontvang je nu Netflix Basis op onze kosten!
Op 7 februari hebben wij je een orderbevestiging gestuurd, gevolgd door een e-mail met de titel “Informatie over uw wijziging”. Hierin stonden de instructies om Netflix te activeren en te koppelen. Om je verder te helpen, heb ik deze e-mail opnieuw naar je gestuurd.

Laat je het ons weten als je deze e-mail hebt ontvangen en of het activeren en koppelen van Netflix is gelukt? We helpen je graag verder!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• Auteur
  • Topper
  • February 11, 2025

Dank voor reactie . 

Activeren is zojuist gelukt. Hiep hoi

ik heb Netflix standaard gekozen , om mijn dochter op tweede scherm te kunnen laten kijken.

Ik las bij activatie dat een tweede scherm nog niet kan. Enig idee wanneer wel ?

dank bij voorbaat 

Ton Evers 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Goedemiddag ​@Antonio1954,

Ik heb je bericht samengevoegd met je topic: 1 topic is voldoende 😉
Fijn dat er al klantgegevens vermeld staan in jouw community profiel; op basis hiervan heb ik direct het één en ander kunnen nakijken.

Ik zie dat je op 7 februari Netflix Basis voor €8,99 hebt besteld, en dat dit op 10 februari is omgezet naar een Keuzevoordeel. Hierdoor ontvang je nu Netflix Basis op onze kosten!
Op 7 februari hebben wij je een orderbevestiging gestuurd, gevolgd door een e-mail met de titel “Informatie over uw wijziging”. Hierin stonden de instructies om Netflix te activeren en te koppelen. Om je verder te helpen, heb ik deze e-mail opnieuw naar je gestuurd.

Laat je het ons weten als je deze e-mail hebt ontvangen en of het activeren en koppelen van Netflix is gelukt? We helpen je graag verder!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 13, 2025

Heb jij de e-mail intussen ontvangen ​@Antonio1954

• Auteur
  • Topper
  • February 13, 2025

Jazeker. Inmiddels is het gelukt . Dank

wat betreft:

“Ik zie dat je op 7 februari Netflix Basis voor €8,99 hebt besteld, en dat dit op 10 februari is omgezet naar een Keuzevoordeel. “

Nog de volgende kanttekening:

Pas na omzetting van netflix basis naar Netflix standaard kon ik als keuzevoordeel  Netflix kiezen . 
Nog te regelen: het tweede scherm aan mijn dochter cadeau doen. Hoe dat te regelen?

• Nieuwkomer
  • February 19, 2025

Nou, hier het zelfde ik wacht ook al dagen op een activatie mail.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 21, 2025

Nog te regelen: het tweede scherm aan mijn dochter cadeau doen. Hoe dat te regelen?

Een Netflix-account is bedoeld om te worden gedeeld door mensen die samen in één huishouden wonen. Je kunt jouw Netflix accountgegevens met jouw dochter delen, ​@Antonio1954

Goed om te weten:
Bij KPN kun je geen extra lid buiten jouw huishouden toevoegen. Dit betekent dat je Netflix bij KPN alleen kunt delen met jouw huisgenoten. 

@hylco Je geeft te weinig informatie en hebt geen klantgegevens ingevuld in jouw community profiel om jou verder te helpen 😥 Als je nog geen e-mails hebt ontvangen om Netflix te activeren, dan tip ik jou om te controleren of je Netflix kunt activeren op onze website → Netflix activeren
Onder het kopje Koppel een nieuw of bestaand Netflix account → Stap 2 Activeer Netflix met je KPN ID en klik op de knop Activeer Netflix

Lukt dit niet, dan raad ik je aan om een belafspraak te maken met onze klantenservice voor verdere hulp.

• Auteur
  • Topper
  • February 21, 2025

Dank Shyrin

gaat KPN later wel de mogelijkheid bieden van een tweede scherm op een ander adres ? 

groet

Ton Evers

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 26, 2025

Op dit moment is dat nog niet bekend. Zodra er meer informatie is, laat ik het weten!