Skip to main content

Ik heb eergisteren mijn KPN Internet glasvezelpakket + tv geactiveerd. Dit werkt allemaal prima. Ik heb er ook Netflix Premium bij besteld. Wanneer ik inlog op https://www.kpn.com/televisie/netflix/activeren.htm krijg ik de melding “Je hebt geen Netflix abonnement besteld.” Ik heb hier op 6 december over gebeld met KPN. Dit zou een dag kunnen duren. Maar deze melding staat er nu nog steeds. Hoe lang kan het duren voordat Netflix erbij staat? Alvast bedankt.

Hi @Freek010, welkom hier. 

Wat gek dat dit niet lukt. Om bij het begin te beginnen: zie je wel dat Netflix aan staat in Mijn KPN? Zou je daar ook een screenshot van willen plaatsen? Uiteraard zonder je adresgegevens. 


Bedankt Alex. Webcare X is er nu mee bezig. 


Ik heb een soortgelijk probleem. Ik had al netflix en na installatie van KPN tv heb ik deze ook weer op mijn tv geactiveerd. Nu blijkt echter dat dit nog niet met het abo gebeurt van KPN. Dus komt het er op neer dat ik straks dubbel betaal. Ik had dit gemeld bij de helpdesk en ik heb hiervoor een nummer gekregen omdat ze er niet ter plekke uitkwamen maar nu kan ik niet inloggen met de code die ik heb gekregen voor deze hulp. graag via deze weg hulp hiervoor. 


Mijn oplossing was om alle kastjes (glasvezel en modem) meer dan 10 minuten fysiek van de stroom af te halen en opnieuw op te starten. Daarna werd het activatiesignaal alsnog doorgegeven aan KPN. Dat was een paar dagen na de geplande aansluitingsdatum. Hierdoor heb ik ook wat langer bij mijn vorige provider gezeten dan nodig was. 


klinkt logisch freek dank je. Ik ga dat sowieso proberen maar ik zou het wel waarderen als KPN hier ook even op reageert want ik heb nu 1,5 maand teveel aan netflix betaald


Hi @Freek010, fijn om te lezen dat het gelukt is. 

@KPNMel Ben je ook een nieuwe klant bij ons? Dat was namelijk het geval bij Freek. 


ja @Alex van KPN ik ben een nieuwe klant. En het is nog steeds niet gelukt. 


Dan ook voor jou de vraag, staat Netflix wel aan in Mijn KPN? En zo ja, zou je het hier willen activeren