Skip to main content

Ik ben sinds kort klant bij KPN en in mijn zakelijk abonnement heb ik ook Netflix premium. Ik zou nog een activatiemail krijgen maar tot heden heb ik het nog niet ontvangen hoelang duurt dit nog want het is al bijna een maand geleden. 
 

groet

Hallo @SupermanZH ,

Je klinkt als een zakelijke klant. 

Dan kunnen we je hier niet helpen. 

Bij KPN houden ze van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Maandag even bellen naar 0800-0403 is ook mogelijk. 


Hallo @SupermanZH ,

Je klinkt als een zakelijke klant. 

Dan kunnen we je hier niet helpen. 

Bij KPN houden ze van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Maandag even bellen naar 0800-0403 is ook mogelijk. 


 

Beste Noordzee 

ik heb de oplossing zelf gevonden door middel van een oud topic van jullie. U had mij ook een doorverwijzing kunnen sturen om via daar gewoon mijn account te activeren.

U heeft duidelijk niet het beste met de klanten van KPN voor.

Als ik uw werkgever was had ik u op non actief gesteld. 
 

hierbij de link voor de mensen die later met dit probleem te maken krijgen: 

 

 

 

met vriendelijke groet 

 


Hoi @SupermanZH. Wat goed om te lezen dat je inmiddels zelf al een antwoord hebt gevonden op je vraag. 

Beste Noordzee 

ik heb de oplossing zelf gevonden door middel van een oud topic van jullie. U had mij ook een doorverwijzing kunnen sturen om via daar gewoon mijn account te activeren.

U heeft duidelijk niet het beste met de klanten van KPN voor.

Als ik uw werkgever was had ik u op non actief gesteld. 

 

Ik wil nog wel even reageren op het bovenstaande. Dit is een openbaar Forum. De kracht hiervan is dat er een community is die graag meedenkt over een oplossing. Dit zijn vaak KPN klanten, net als Noordzee.