Skip to main content

Goedemorgen,

 

Al een aantal maanden start de Netflix app van mij TV ontvanger traag op, breekt deze de opstart af en begint dan opnieuw en is het zoeken van series en films traag.

 

Wat kan ik hier aan doen.

 

grt

Bert

Hmm, verder werkt alles wél goed @Bert Bakker? Het gaat echt puur om Netflix waar problemen mee zijn? 

Zou je de ontvanger eens een ‘frisse start’ willen geven? Op die manier wordt de software opnieuw ingeladen en hopelijk zijn de problemen met Netflix daarna voorbij!

 


@Bert Bakker 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Werkt hij op een Smart tv wel goed en snel? 


@Maja van KPN Hmm ja de youtube app is ook erg traag en verder ook het selecteren van de andere apps. Voor de rest gebruik ik niet veel andere dingen. Ik heb nu een frisse start gedaan maar het is er niet echt sneller op geworden. Is de ontvanger misschien te oud? Door de opmerking van Joop ben ik gaan kijken in ik zie dat ze van 2016 zijn.

 

@joop2011  Ik heb nog 2 keer de ontvangers welke ik van Telfort heb gekregen. Model HMB2260 V2, ondertussen al weer 8 jaar oud


Ah, dan klinkt het eerder als algehele traagheid. Ervaar je precies hetzelfde op je beide ontvangers @Bert Bakker? Of gaat het op de andere wel goed?


@Maja van KPN  Ik ervaar het op beide ontvangers.


 

@joop2011  Ik heb nog 2 keer de ontvangers welke ik van Telfort heb gekregen. Model HMB2260 V2, ondertussen al weer 8 jaar oud

 

De Arcadyan HMB 2260 is een hele goede KPN tv ontvanger voor het kijken naar tv.

Door het beperkte interne geheugen is hij minder geschikt voor het bekijken van app's.

 

Wat je zou kunnen overwegen is om het abonnement om te zetten in KPN tv+

Dan krijg je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en dat is eigenlijk een mediabox.


 

@joop2011  Ik heb nog 2 keer de ontvangers welke ik van Telfort heb gekregen. Model HMB2260 V2, ondertussen al weer 8 jaar oud

 

De Arcadyan HMB 2260 is een hele goede KPN tv ontvanger voor het kijken naar tv.

Door het beperkte interne geheugen is hij minder geschikt voor het bekijken van app's.

 

Wat je zou kunnen overwegen is om het abonnement om te zetten in KPN tv+

Dan krijg je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en dat is eigenlijk een mediabox.

 

Als het bij beide exact hetzelfde is, sluit ik me wel aan bij wat Joop aangeeft @Bert Bakker, onze nieuwe manier van tv kijken werk anders en is juist erg gerucht op het gebruiken van apps 😊 Neem vooral even een kijkje op onze infopagina over KPN TV+!

 


@joop2011 @Maja van KPN 

Bedankt voor de Tip, Ik sluit dit abbonement af!

Het internet is ook nog sneller en het is in totaal 90 cent goedkoper, wat wil men nog meer 😂


Hoppaaah, dat klinkt goed inderdaad! 😃