Goedemorgen,
Al een aantal maanden start de Netflix app van mij TV ontvanger traag op, breekt deze de opstart af en begint dan opnieuw en is het zoeken van series en films traag.
Wat kan ik hier aan doen.
grt
Bert
Goedemorgen,
Al een aantal maanden start de Netflix app van mij TV ontvanger traag op, breekt deze de opstart af en begint dan opnieuw en is het zoeken van series en films traag.
Wat kan ik hier aan doen.
grt
Bert
Hmm, verder werkt alles wél goed
Zou je de ontvanger eens een ‘frisse start’ willen geven? Op die manier wordt de software opnieuw ingeladen en hopelijk zijn de problemen met Netflix daarna voorbij!
Welke KPN tv ontvanger heb je?
Werkt hij op een Smart tv wel goed en snel?
Ah, dan klinkt het eerder als algehele traagheid. Ervaar je precies hetzelfde op je beide ontvangers
De Arcadyan HMB 2260 is een hele goede KPN tv ontvanger voor het kijken naar tv.
Door het beperkte interne geheugen is hij minder geschikt voor het bekijken van app's.
Wat je zou kunnen overwegen is om het abonnement om te zetten in KPN tv+
Dan krijg je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en dat is eigenlijk een mediabox.
De Arcadyan HMB 2260 is een hele goede KPN tv ontvanger voor het kijken naar tv.
Door het beperkte interne geheugen is hij minder geschikt voor het bekijken van app's.
Wat je zou kunnen overwegen is om het abonnement om te zetten in KPN tv+
Dan krijg je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en dat is eigenlijk een mediabox.
Als het bij beide exact hetzelfde is, sluit ik me wel aan bij wat Joop aangeeft
Bedankt voor de Tip, Ik sluit dit abbonement af!
Het internet is ook nog sneller en het is in totaal 90 cent goedkoper, wat wil men nog meer
Hoppaaah, dat klinkt goed inderdaad!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.