Skip to main content

Hallo, even een vraag, ik heb net Netflix besteld.

In de bevestiging staat dat ik deze apparatuur krijg toegestuurd.

In dit pakket

1x TV-ontvanger Arris VIP2952
1x IR afstandsbediening

Dit terwijl ik KPN compleet heb met VP5202 4K kastjes.

Dus ik heb hier niet om gevraagd, alleen maar activatie Netflix nodig.

Als ik bel willen ze niets aanpassen.

Wat een rotzooi krijg inderdaad oude apparatuur (VIP2952) toegestuurd waar ik niks aan heb, wat een prutsers.


Wat een rotzooi krijg inderdaad oude apparatuur (VIP2952) toegestuurd waar ik niks aan heb, wat een prutsers.

Hallo @vankol de VIP2952 is geen oude apparatuur, wordt nog steeds uitgeleverd en ondersteund door KPN, heeft alleen geen 4K, maar dat is niet erg, er zijn toch nog geen reguliere 4K-uitzendingen bij de publieke en commerciële omroepen, voor de rest is het een uitstekende decoder.

 


Wat een rotzooi krijg inderdaad oude apparatuur (VIP2952) toegestuurd waar ik niks aan heb, wat een prutsers.

Hallo @vankol de VIP2952 is geen oude apparatuur, wordt nog steeds uitgeleverd en ondersteund door KPN, heeft alleen geen 4K, maar dat is niet erg, er zijn toch nog geen reguliere 4K-uitzendingen bij de publieke en commerciële omroepen, voor de rest is het een uitstekende decoder.

 

Begrijp ik wel,  maar ik heb  al de VIP5202 die beter zijn en zuiniger. Dus deze VIP2952 is helemaal niet nodig.


Niet moeilijk denken, gewoon hetzelfde pakket niet aannemen en laten retourneren.

Het is momenteel gewoon een administratieve puinhoop aldaar. Je bent niet de eerste waarbij er opeens iets onnodig wordt verzonden. 


Niet moeilijk denken, gewoon hetzelfde pakket niet aannemen en laten retourneren.

Het is momenteel gewoon een administratieve puinhoop aldaar. Je bent niet de eerste waarbij er opeens iets onnodig wordt verzonden. 

Maak me ook niet druk hoor 🙂 Gaat gewoon weer retour. Alleen zonde van hun geld en mijn tijd.