Skip to main content

Beste,

Ik heb een paar dagen terug via mijn kpn netflix besteld. Vandaag bevestigingmails ontvangen en ik zie dat het aan een ander e-mailadres gekoppeld te is, die van mijn zoon. Nu blijkt dat mijn zoon e-mails van netflix heeft ontvangen dat zijn accounts is aangepast. Gelukkig weten we dit van elkaar en kunnen we aan de bedragen zien dat er iets door elkaar is gehaald. Hij heeft standaard voor 11,99 en ik basic voor 7,99. Enkel staat nu in zijn overzicht dat hij via KPN basic heeft. Hij zit helemaal niet bij KPN, dus dat kan ook helemaal niet.

Duidelijk is hier dus iets goed door elkaar gehaald en gelukkig zijn we familie, stel je voor dit gebeurde met een vreemde. Naast dat ik hoop dat dit snel rechtgetrokken kan worden wil ik echt weten hoe dit kan. De gegevens van twee personnen zijn hier duidelijk door elkaar gehaald.

Bij de aanvraag die we gedaan hebben via mijn KPN, daar waar ik met mijn eigen e-mailadres inlog, daar waar ook geen enkele koppeling is met zijn e-mailadres is mij ook nergens gevraagd een e-mailadres in te voeren. We kunnen het dus ook niet perongeluk verkeerd in hebben getypt.

Ik vind dit eng. Dit is toch ook een avg ding dat ik nu in mijn kpn bij netflix een e-mailadres gekoppeld zie staan wat niet van mij is?

Ik zie dit toch graag uitgezocht en hersteld. Ik kan het dus ook niet gebruiken nu.

Hoogachtend,

Hartgers

Hoi @Melita34, welkom op ons forum!
Heb je hierover ook al contact gehad met mijn collega's op 0800-0402? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt of hoe zoeits kan gebeuren. Wij kunnen ook niet zien welk netflix account aan welk abonnement gekoppeld is.

We hebben hier ook een handig kennisbankartikel over.


er was niets gekoppeld. ik keek op het account van mijn zoon dat nog was ingevuld.

toen vroeg netflix weer bij welk houshouden het bijhoorde en toen besloot ik zelf netflix aan te vragen via kpn entertainment pakket toevoegen.

netjes bevestigings mail gehad en wat blijkt op een of andere manier heeft kpn zelf een koppeling gelegd met dat netflix account van mijn zoon. ik heb dat nergens opgegeven. je kan dat uberhaubt niet opgeven vanuit de mijn kpn portal. vreemd toch? ik heb ook niets hoeven activeren.

nu ziet mijn op zijn netflix account pagina staan dat hij een partner account heeft sinds 10-8. netflix ziet dat ook en kunnen zien dat kpn dat heeft gekoppeld aan haar klant. je zou dus kunnen zeggen dat kpn het netflix account van mijn zoon heeft gekaapt.

dus nu zit ik met vragen: 1. wat moet er gebeuren om dit op te lossen? dat het netflix account van mijn zoon gewoon weer netjes wordt teruggeven aan mijn zoon, dus wordt losgekoppeld van kpn. 2. wat is de verklaring van dit alles? waardoor heeft kpn dat betreffende account gekoppeld en dus overgenomen? theoretisch had kpn het netflix account van iedereen perongeluk kunnen koppelen toch? ik vind dit raar.

is mijn verhaal duidelijk zo? ook al is het raar :)

 


Ik denk dat je toch het beste even kunt bellen hierover @Melita34, mijn collega's kunnen dan even met je meedenken!