Skip to main content

Wil Netflix op zeggen lukt niet omdat ik niet weet hoe ik ingelogd ben 7 jaar geleden.

betaal elke maand factuur dat gaat Netflix naar kpn.

Dus eeuwig betalen bedankt kpn jullie weten geen oplossing.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste Kees,

Eerst graag even rustig blijven voordat je zulke uitspraken doet. KPN heeft namelijk geen invloed op de manier hoe je jezelf autenticeert bij Netflix. Slechts de factuur verloopt via Netflix. 7 jaar geleden was het zo dat je slechts de factuur betaalde via KPN. Tegenwoordig sluit je de dienst af via KPN en betaal je de dienst ook via KPN. Dat zijn twee verschillende situaties omdat je tegenwoordig daarmee ook de dienst kunt opzeggen via KPN (omdat je deze dienst ook afsloot via KPN). 7 jaar geleden sloot je de dienst af via Netflix. Wat je daarom moet doen is Netflix opzeggen via Netflix zelf. Dit heb ik recent ook zo moeten doen. De facturatie via KPN zal daarmee ook stoppen als vanzelfsprekend. Juist omdat dit wat omslachtiger is, heeft KPN dit samen met Netflix daarom iets eenvoudiger gemaakt als je nu een abonnement voor Netflix neemt.

Nu de oplossing. Aangezien je 7 jaar geleden zelf een account hebt aangemaakt, ben je daarmee ook zelf verantwoordelijk voor het beheer daarvan en niet KPN.

Weet je het wachtwoord niet meer maar heb je wel nog toegang tot de mail waarop de account is afgesloten 7 jaar geleden? Zo ja, reset dan je wachtwoord via de Netflix website en zeg daarna je abonnement op via de website van Netflix.

Heb je geen toegang meer tot de mail die aan je account is gekoppeld? Dan zal je de klantenservice van Netflix moeten bellen zodat ze je toegang verschaffen tot je account of je abonnement stopzetten.

Daarna zal KPN als dank je ook geen factuur meer sturen. Het is tenslotte geen criminele organisatie :-)

Graag gedaan!


Heb al gedaan word bij kpn en Netflix van het kastje naar de muur gestuurd.

heb al een aantal pogingen gedaan geen succes,jammer.

Dus het blijft een ramp.


Heb al gedaan word bij kpn en Netflix van het kastje naar de muur gestuurd.

heb al een aantal pogingen gedaan geen succes, jammer.

Dus het blijft een ramp.

 

Zoals @Roy74 ook al verteld:

Vraag: hoe betaal je Netflix?

Via KPN of via Netflix?

 

Indien via KPN, dan kan je Netflix via MIJNKPN opzeggen.

Indien via Netflix, dan moet je hem via Netflix opzeggen. Dan kan door in te loggen op de computer bij Netflix en dan kan je Netflix opzeggen. 

 

En KPN is niets meer of minder dan een tussenpersoon voor de facturatie.

En ik vraag me ook af of KPN dat 7 jaar geleden al deed.


Weet mijn e-mail niet meer en wachtwoord ook niet meer dus hebben ze gezegd dat opzeggen nooit gaat lukken en ik blijf altijd betalen.

ik denk dat ik naar radar gaat voor een oplossing.


Weet mijn e-mail niet meer en wachtwoord ook niet meer dus hebben ze gezegd dat opzeggen nooit gaat lukken en ik blijf altijd betalen.

ik denk dat ik naar radar gaat voor een oplossing.

Ik weet niet hoeveel e-mail adressen je hebt, maar ik zou als ik jou was proberen met de voor jouw bekende mail adressen “wachtwoord vergeten” te doen.

Bij de juiste krijg je dan een nieuw wachtwoord toegezonden.

 

Dreigen is zinloos, want je moet je gebruikersnaam (in dit geval mail adres) en wachtwoord altijd ergens opschrijven, het beste is om dat te doen in een wachtwoordmanager.

 

Als je het via KPN hebt afgenomen, dan heb je geluk.

Want dan kan je het opzeggen via MIJNKPN.


Dat lukt niet met mijn kpn.

word wel gefactureerd door kpn.

ik heb gebeld met kpn en Netflix ook niet gelukt.

ze wijzen naar elkaar.

dus het is eenmaal zo,best wel jammer.

 

vr.groet 


In MIJN KPN moet je klikken op “abonnement wijzigen”

Dus niet op Entertainment aanpassen (wat wel logisch was geweest)

En daar bij Netflix op de - klikken.

Daarna naar de winkelwagen om alles af te ronden.