Skip to main content
Vraag

Netflix blijft hangen op 25% wel geluid maar geen beeld

• April 2, 2026
  • 10 reacties
  • 71 keer bekeken

Dit is al veeeel vaker aangegeven en heb alle reacties van KPN al gezien en stekker eruit en opnieuw opstarten helpt maar als het zeker 1 keer in de week gebeurt wordt je er echt ziek van!
Maanden Netflix via Ziggo gekeken nooit geen probleem.

Net een maand KPN en nu zeker al 4 keer opnieuw moeten opstarten. Ligt dus niet aan TV dus of die een update heeft gehad of niet doet er niet toe. TV is niet het probleem.
Ik zie veel klachten met dezelfde antwoorden van KPN erbij. Doe er wat aan, KPN!!

10 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • April 3, 2026

Ik had dat gisteren ook, en in eerder verleden ook, maar dan bij 95% of zo, dat de streaming al loopt , je het geluid hoort maar geen beeld. Die meldingen zijn er al een tijd inderdaad. Waardoor het wordt veroorzaakt weet ik niet. Ik zie dat niet wanneer ik Netflix kijk via smart tv app, of via Ziggo. 

Bij KPN komt het dus wel voor, ik start meestal Netflix even opnieuw op waarna het weer werkt. 

Het is niet de oplossing van het probleem, maar wel de snelste manier om weer verder te kunnen kijken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 3, 2026

Precies! Alleen helaas werkt opnieuw opstarten van Netflix bij mij niet. Stap dan over door streamen via telefoon maar dat zou niet moeten. Heeeel vervelend!

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • April 3, 2026

Eventueel een snellere manier;

Het KPN knopje rechtsboven op de afstandsbediening 7 seconden ingedrukt houden en dan kiezen voor “Opnieuw opstarten." Zo'n ontvanger is eigenlijk een kleine computer die constant draait, helaas zijn deze gevoelig voor dit soort ellende. Ik erger me er niet zo snel aan, maar kan het me heel goed voorstellen dat je het beu bent. 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • April 3, 2026

Eventueel een snellere manier;

Het KPN knopje rechtsboven op de afstandsbediening 7 seconden ingedrukt houden en dan kiezen voor “Opnieuw opstarten." Zo'n ontvanger is eigenlijk een kleine computer die constant draait, helaas zijn deze gevoelig voor dit soort ellende. Ik erger me er niet zo snel aan, maar kan het me heel goed voorstellen dat je het beu bent. 

ehm nog niet zolang geleden haalde ik de box van de stroom in de nacht, vandaar dat ik dergelijke Netflix problemen niet veel meer heb gezien misschien. De laatste tijd blijft de box weer gewoon aan de hele nacht.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 3, 2026

Aaaah dat ga ik proberen en hoop dat het werkt bij mij! Thanks!!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 4, 2026

Welke KPN tv ontvanger hebben jullie?

Ik gok op de Sagemcom DIW7022

Het enige wat momenteel helpt, is de DIW7022 resetten.

Houd de kpn toets op de KPN ab ingedrukt totdat er een popup scherm verschijnt en kies voor opnieuw opstarten.

De hele nacht van de spanning afhalen is niet nodig.

Hopelijk vind Netflix en KPN de oplossing voor dit probleem.

Persoonlijk dank ik dat het probleem ligt aan de Android versie.

Android TV versie 11 is ondertussen al aardig oud.😉

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • April 4, 2026

Handige tip die 7 seconden! 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • April 4, 2026

Welke KPN tv ontvanger hebben jullie?

Ik gok op de Sagemcom DIW7022

Het enige wat momenteel helpt, is de DIW7022 resetten.

Houd de kpn toets op de KPN ab ingedrukt totdat er een popup scherm verschijnt en kies voor opnieuw opstarten.

De hele nacht van de spanning afhalen is niet nodig.

Hopelijk vind Netflix en KPN de oplossing voor dit probleem.

Persoonlijk dank ik dat het probleem ligt aan de Android versie.

Android TV versie 11 is ondertussen al aardig oud.😉

Ja ook de DIW7022. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 4, 2026

7 seconde?

Ik let nooit op de tijd, ik hou de kpn toets gewoon ingedrukt totdat ik een popup scherm ziet en kies daarna voor opnieuw opstarten.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • April 4, 2026

7 seconde?

Ik let nooit op de tijd, ik hou de kpn toets gewoon ingedrukt totdat ik een popup scherm ziet en kies daarna voor opnieuw opstarten.

Ja ik doe hetzelfde:)