Skip to main content
Vraag

Netflix dubbel betalen?

• February 6, 2025
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb al langere tijd Netflix afgesloten via Netflix (met een creditcard). KPN moedigt me nu aan om via KPN netflix af te sluiten en dan in te loggen met mijn eigen gegevens. 

Ga ik dan een korte periode dubbel betalen? Of ga ik pas aan KPN betalen wanneer mijn reguliere maand bij Netflix is afgelopen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• February 6, 2025

Als je eerst bij Netflix zelf opzegt, dan kan je rustig afwachten totdat het daadwerkelijk stopgezet word. Dan kun je daarna bij KPN afsluiten.

Je kunt daarbij gewoon gewoon hetzelfde account bij Netflix gebruiken. Dus alle instellingen/historie blijft bewaard. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Telfort1234, de tip van Marlon is inderdaad de meest zekere. Je kunt op een ander moment ook Netflix wel overzetten naar je KPN factuur. Dan kan het zijn dat je éénmalig dubbele kosten hebt. De klantenservice van Netflix kan je daar dan mee helpen, en het dubbele bedrag terugstorten. 

Alles over Netflix via KPN en het overzetten naar je KPN factuur lees je hier:

• Auteur
  • February 6, 2025

Dank jullie. Dan kies ik voor de makkelijke route. 

Forum|alt.badge.img+7
  • February 6, 2025

Vanwege de nieuwe combivoordelen van KPN hebben we hierover een Netflix aanmeld discussie gehad met o.a. ​@wjb en ​@Roos79 .

Zie hier:

Conclusie is dan toch dat je niet eerst hoeft op te zeggen bij Netflix en dat aanmelden bij KPN goed zou moeten werken zonder dubbele betalingen. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 6, 2025

Vanwege de nieuwe combivoordelen van KPN hebben we hierover een Netflix aanmeld discussie gehad met o.a. ​@wjb en ​@Roos79 .

Zie hier:

Conclusie is dan toch dat je niet eerst hoeft op te zeggen bij Netflix en dat aanmelden bij KPN goed zou moeten werken zonder dubbele betalingen. 

En mocht je dus onverhoopt wel dubbele kosten hebben dan dus de klantenservice raadplegen.