Skip to main content

Hier precies hetzelfde gezeik. Met zowel Netflix als de playstation..het zit gewoon in dat kpn kastje, dat veroorzaakt de problemen. Ik gebruik nu weer m'n oude afstandsbediening van de tv zelf, guess what...? Daar werkt alles wèl zoals het hoort,  doe er uw voordeel mee.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Welkom bij ons op het forum @DJ1. Iets gaat er niet goed begrijp ik, maar wat precies weet ik niet zeker. Je hebt het over Netflix en de PlayStation, en dat het via de tv zelf wel werkt. Ik vermoed dat je bedoelde dat Netflix op onze tv-ontvanger een probleem heeft en dat dat via de tv zelf wel werkt, klopt dat? Wat is er dan met de PlayStation? 

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Als je iets duidelijk vertelt kunnen we met je meedenken.


Hallo Jasper, ik zal het nog een x wat duidelijker proberen uit te leggen, en ik begrijp dat je gewoon je werk doet. Voordat we kpn hadden, hadden we nooit gezeik met netflix en de playstation. Sinds het kpn kastje kwam wèl. Om de haverklap werd het beeld zwart voor een paar seconden tijden het gebruik van de playstation,  en met netflix idem dito, en vaak moest je weer opnieuw op play drukken omdat je film/serie af werd gebroken. Heel irritant dus. Rechtsboven in beeld een HDR melding. 

Dit gebeurde als je de kpn afstandsbediening gebruikte.

Ik iedere x checken of de kabels goed zaten, andere ingangen proberen  e.d., het mocht niet baten.

Gebruik je echter je originele afstandsbediening van je tv (in mijn geval een LG), dan heb je nergens last van. 

Voor mij is het prima zo Jasper, en is het duidelijk dat het kpn kastje het grote probleem is in deze kwestie. 


Het gaat dus om Netflix op de PlayStation, begrijp ik dat goed? Sinds welk KPN kastje geeft dat problemen, is dat de KPN TV+ Box, een kastje voor Wifi of iets anders? De TV+ Box heeft geen invloed op de werking van de PlayStation, dat zijn gescheiden dingen. De KPN afstandsbediening doet ook niets met de PlayStation. 

Het is nog niet voldoende informatie om mee te kunnen denken dus. Mocht het makkelijker zijn om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.