Skip to main content

Ook wij hebben sinds de verandering van de app videoland en netflix maar voorral videoland problemen met het laden, steeds vastlopen. Voorheen geen problemen. Nu na 3 maanden nog steeds geen verbetering. Hoe gaan we dit oplossen. 


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wat vervelend dat dat nog steeds speelt.

Zelf ben ik zo'n 2 jaar geleden geswitched naar de apps in mijn Samsung TV. Retesnel, soepel en nooit meer problemen. Videoland, Netflix, Youtube. En ook apps die kpn niet heeft als NLziet en Viaplay.

Gisteren nog voor een vraag de Youtube app in de ontvanger gebruikt…. na wat handelingen in de app liep de app én de ontvanger volledig vast. Kon 'm alleen weer opstarten door de stroom eraf te halen.

Dus als het even kan een andere bron gebruiken. Losse streamer (Xiaomi MI stick, Chromecast 4 met Google-TV, Apple TV box of indien aanwezig gewoon je smart-tv natuurlijk).

Ik heb na zo lange tijd geen vertrouwen meer in welke app ook op de ontvanger. Ook straks de Viaplay app zal ik niet gebruiken.


Hi @wilbertenwilma, welkom op ons forum.

Wat naar dat je dit ervaart. Mag ik eerst vragen welke ontvanger je hebt? En mag ik ook weten of je internet op dat moment ook uitvalt? 

Ik hoor graag van je. 

 


arris vip 2952 v2. Naar mijn weten geen internet uitval. 

 


Is de ontvanger rechtstreeks met een kabel aangesloten op de modem? Of zit daar nog iets tussen? (Switch/router/draadloze adapter)

Zou je ook je profiel willen aanvullen? Dan kan ik ook je verbinding even testen. :relaxed:


Ook wij hebben sinds de verandering van de app videoland en netflix maar voorral videoland problemen met het laden, steeds vastlopen. Voorheen geen problemen. Nu na 3 maanden nog steeds geen verbetering. Hoe gaan we dit oplossen. 


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Heb je een Smart TV?

Zo ja, dank kan je deze beide via de app op de Smart tv kijken.

 

Ik begrijp hieruit dat de update begin deze maand niet heeft geholpen bij u. 


rechtstreeks op modem via kabel 

Abonnementsnummer ***

 


rechtstreeks op modem via kabel 

Abonnementsnummer ***

 

 

 @wilbertenwilma 

Niet handig om je nummer hier te vermelden. (ik heb het in de quote in xx veranderd. 

In je account invullen is ruim voldoende, dan kan alleen de moderator (medewerker KPN) het zien en je helpen.


@wilbertenwilma, je verbinding is in ieder geval in orde. Ik zie ook dat je meerdere ontvangers hebt. Gebeurt dit op alle ontvangers of alleen op 1 ontvanger? 

Mocht het alleen op 1 ontvanger gebeuren, zou je deze ontvanger willen omruilen met een andere en het weer proberen? Verhuist het probleem met de ontvanger mee? Of gebeurt dit ook met een andere ontvanger op de plek waar het nu gebeurt?