Skip to main content
Antwoord

Netflix foutcode tvq-pb-101 (5.2.12)

• October 7, 2025
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo, ik heb van de week de KPN TV+ soundbox aangesloten en ik heb nu constant last dat we de Netflix foutcode tvq-pb-101 (5.2.12) op het scherm krijgen.

Ik heb Netflix app via de KPN lopen.

Ik kan niks vinden om dat probleem te verhelpen het gaat om de “Netflix foutcode tv q-pb-101(5.2.12)”

Ik heb ook de door KPN mee gestuurd kabels gebruikt en deze op mijn One Connect box aangesloten.

Iemand het zelfde probleem gehad en er een oplossing voor gevonden?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@waaromikweer, die foutmelding maakt het kijken niet fijn natuurlijk. Krijg je die foutcode nu nog steeds te zien als je Netflix opent, of niet meer?

Netflix heeft zelf een pagina op hun site met informatie over deze foutmelding: Netflix-fout tvq-pb-101 (5.2.12). De stappen bij ‘Settopbox’ kan je dan volgen.

Bij een vergelijkbare foutcode geven ze ook de tip om uit te loggen en opnieuw in te loggen. Dat kan je ook proberen.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2025

Hoi ​@waaromikweer, die foutmelding maakt het kijken niet fijn natuurlijk. Krijg je die foutcode nu nog steeds te zien als je Netflix opent, of niet meer?

Netflix heeft zelf een pagina op hun site met informatie over deze foutmelding: Netflix-fout tvq-pb-101 (5.2.12). De stappen bij ‘Settopbox’ kan je dan volgen.

Bij een vergelijkbare foutcode geven ze ook de tip om uit te loggen en opnieuw in te loggen. Dat kan je ook proberen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • October 8, 2025

Hallo Jasper, bedankt voor de reactie. Ik heb al geheel uitgelogd en Netflix opnieuw gestart met e-mail adres en wachtwoord. Ga straks de info van Netfilx uit proberen en laat dan even weten of het geholpen heeft. Nogmaals bedankt waaromikweer.😜