Skip to main content

Hallo,

Ik heb sinds kort TV+. Aangesloten met een ethernetkabel en ben dik tevreden. 

Soms lijkt Netflix echter heel traag content te laden. Wanneer een serie, maakt niet uit welke, lijkt te starten, heb je 1 beeldje, dan na een paar seconden weer een beeldje. Schakel ik terug naar live tv of een een aantal ndere apps werken die gewoon. Daarna terug naar Netflix en dan werkt het weer. Soms niet en dan wil de ontvanger herstarten wel helpen.

Wie kent dit en heeft mogelijk een oplossing? Of gewoon ook even melden bij KPN en een update afwachten? 😉

Dag @Hubert77 is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


Zoals ik schreef, met kabel. 1 Gb verbinding en alle andere streaming apps en tv kijken werken foutloos.


O niet goed gelezen idd. Meer dan resetten kan je eigenlijk niet doen. Ik herken het niet want hier werkt het vlekkeloos. Misschien dat een ander forumlid er iets over kan vertellen en anders is het aan de klantenservice. 


Net weer wat anders. Mijn dochter keek Netflix, was het gesproken geluid weg. Nederlandse audio werkte wel. Terug op Engels deed hij het weer niet. De App verwijderen kan niet, dus heb ik de updates verwijderd. Lijkt te werken (voor nu)


Hoi @Hubert77, fijn dat het weer werkt. Als het nou weer voorkomt, kun je dan de ontvanger eens een reset geven?


Probleem was gister weer terug. Update verwijderen hielp nu niet. Maar weer opnieuw opgestart. Als ik zin heb zal ik hem een dezer dagen terug zetten op fabrieksinstellingen. Nu nog geen zin in, want bij sommige diensten is het een hoop gedoe om opnieuw in te loggen.

Op mijn 2e ontvanger heb ik het nog niet gehad, maar die gebruik ik ook  minder.


En als je die 2 nou eens omruilt van plek? Verhuist het probleem dan met de ontvanger mee naar de nieuwe locatie? Of heb je het probleem dan ook met de andere ontvanger?


En als je die 2 nou eens omruilt van plek? Verhuist het probleem dan met de ontvanger mee naar de nieuwe locatie? Of heb je het probleem dan ook met de andere ontvanger?

Zou ik kunnen testen, maar aangezien de boel bekabeld aangesloten is, verwacht ik geen verschil. Ook heb ik de andere ontvanger specifiek ingesteld voor het audio systeem boven. Dan moet ik dat ook weer opnieuw doen. Ik kijk vanavond eerst maar eens wat hij doet.

Gisteren namelijk ook maar eens modem en kpn wifi punten herstart. E.e.a. voelde in huis toen sowieso vlotter.


Na de installatie kreeg ik ook wat andere probleempjes met Google apparaten. Toen het modem en superwifipunten maar eens een paar minuten van de stroom gehaald. Na de herstart het probleem nog niet opnieuw gehad.