Skip to main content

mijn netfix werd in het verleden 3 keer gehackt. nu via KPN afgesloen en weer gehackt door spanjaarden. ze hebben zelfs het abbonnement omgezet. Het systeem van KPN is eeen gatenkaas. Heel gemakkelijk te hacken . ik ben ****** boos op dit soort organisaties die ******* hebben aan klanten. 

 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Hallo @Dirk-Jan voelt zich genaaid ,

Kennelijk hebben ze jouw wachtwoord ontcijferd. Dat lijkt mij geen reden om boos te zijn op KPN of Netflix. 
 

Je kunt ook zelf kiezen voor een uniek wachtwoord dat moeilijk is om te kraken. 
 

Gebruik zeker niet hetzelfde wachtwoord wat je ook voor andere apps en websites gebruikt. 


Ik geloof er heel weinig van dat KPN gehackt is. KPN doet er alles aan om hun netwerk te beschermen. 

 


Ik geloof er heel weinig van dat KPN gehackt is. KPN doet er alles aan om hun netwerk te beschermen. 

 

@Dirk-Jan voelt zich genaaid schrijft ook dat zijn account bij Netflix gehackt is, dat staat dus los van KPN @AriënC 


Ik heb een nieuw account bij Netflix via KPN met een nieuw wachtwoord. Het systeem van KPN is zeker te hacken. Binnen 2 weken m’n account gepikt door Spanjaarden. Het tarief is zelfs aangepast door deze Spanjaarden. Het KPN systeem is een gatenkaas. 


@Dirk-Jan voelt zich genaaid

Netflix is niet van KPN. Dus Het is nonsens dat KPN een gatenkaas is.

Ik denk eerder dat: Je een te makkelijk wachtwoord gebruikt bij Netflix, of een wachtwoord die je al gebruikt op een ander account. 

Ook raad ik aan om je computer te scannen op virussen. Mogelijk heb je een password-stealer.


Bij KPN.com is het tarief aangepast. Niet door mij maar door de hackers. 


​​​​​​Netflix is niet van KPN. Dus Het is nonsens dat KPN een gatenkaas is.

De eerdere keren waren het toch echt de procedures van KPN die die hack mogelijk maakte. KPN heeft destijds ook het boetekleed aangetrokken en alle dubbel betaalde abonnementskosten gerestitueerd.

 

@Dirk-Jan voelt zich genaaid, Klopt het dat je op jouw TV ontvanger(s) dat Spaanse account ziet staan?

Zo ja, kan je daar eens een foto van plaatsen?

Kan je zelf nog inloggen op jouw Netflix account via https://www.netflix.com/login?

Zie je dan wel jouw eigen Nederlandse account?


Je kunt bij MijnKPN tegenwoordig 2FA instellen. Dan krijgje een code per SMS elke keer bij inloggen die je in moet voeren. Heb je dat al geactiveerd? 


​​​​​​Netflix is niet van KPN. Dus Het is nonsens dat KPN een gatenkaas is.

De eerdere keren waren het toch echt de procedures van KPN die die hack mogelijk maakte. KPN heeft destijds ook het boetekleed aangetrokken en alle dubbel betaalde abonnementskosten gerestitueerd.

@Dirk-Jan voelt zich genaaid

Waar werd dat gemeld? Ik wil dit wel even lezen. Ik kan me niet herinneren dat het in het nieuws was te vinden. 


Bron


Ik kan nu geen Netflix zien en het is pas aan te passen op 11 november…  wat de KPN medewerkers hier ook plaatsen. Het systeem van KPN is niet veilig!! Middeleeuwse beveiliging.


Ik kan nu geen Netflix zien en het is pas aan te passen op 11 november…  wat de KPN medewerkers hier ook plaatsen. Het systeem van KPN is niet veilig!! Middeleeuwse beveiliging.

Dat zei je al meerdere keren... 😉

Voordat je zomaar dingen gaat insinueren, laat eerst dat bewijs daarvoor zien in plaats van onderbuik gevoelens.

Voor hetzelfde geldt heb jij gewoon een paswoord steel-virus op je computer, of heb je een te makkelijk wachtwoord. Dat kan je niet verwijten aan KPN. 

Als je echt een serieus lek gevonden heb bij KPN, dan kan je dat onderaan deze pagina delen via het linkje wat er vermeld staat.

@Dirk-Jan voelt zich genaaid Heb je het linkje al bekeken die WJB in zijn vorige bericht gaf?


Ik kan nu geen Netflix zien en het is pas aan te passen op 11 november…  wat de KPN medewerkers hier ook plaatsen. Het systeem van KPN is niet veilig!! Middeleeuwse beveiliging.

Waarom kan je nu geen Netflix zien?

@Dirk-Jan voelt zich genaaid, Heb je mijn eerdere bericht gezien?


@Dirk-Jan voelt zich genaaid 

Laat even vooropstaan dat wij net als jij, gewoon klanten en/of gebruikers van het KPN-forum zijn. En we zijn geen klantenservice medewerkers. Ik hoop dat je het even laat bezinken, en dat je straks rustig onze adviezen wilt bekijken.


Wat mij opvalt is dat er vaak veel reacties komen die KPN "verdedigen" terwijl het mijns inziens niet om KPN zou moeten gaan maar om de abonnee. Mijn instelling is daarom ook altijd dat de abonnee gelijk heeft totdat het tegendeel bewezen is.


Wat mij opvalt is dat er vaak veel reacties komen die KPN "verdedigen" terwijl het mijns inziens niet om KPN zou moeten gaan maar om de abonnee. Mijn instelling is daarom ook altijd dat de abonnee gelijk heeft totdat het tegendeel bewezen is.

Als iemand enkel maar zegt dat KPN lek is, zonder dat er echt bewijs voor is? Iets roepen is altijd erg makkelijk. En bovendien werd in je eerdere linkje al gemeld dat er geen lek bij KPN is geweest. Maar dat ze wel coulant omgingen met dergelijke meldingen van gekaapte Netflix-accounts.

Alleen de toon van Dirkjan vind ik wat minder. Ik hoop dat hij onze genoemde stappen even doorloopt.


AriënC schreef:

Als iemand enkel maar zegt dat KPN lek is, zonder dat er echt bewijs voor is? Iets roepen is altijd erg makkelijk. 

Zelfs dan is mijn instelling dat de abonnee gelijk heeft totdat het tegendeel bewezen is.

De discussie die in dit topic ontstaan is door KPN te "verdedigen" leidt af van de discussie die zou kunnen leiden tot een oplossing.

Ik heb het gevoel dat @Dirk-Jan voelt zich genaaid de berichten die daar aan bij zouden kunnen dragen helemaal niet meer ziet en dat is jammer.


Hoi @Dirk-Jan voelt zich genaaid, allereerst welkom bij onze community. 

Goed dat je hier een topic over hebt gestart.

Ik heb hier wel ingegrepen en een aantal van jouw reacties verwijderd. Je hebt hier te maken met users die niet namens KPN of Netflix reageren, medewerkers herken je aan hun gebruikersnaam zoals de mijne, eindigend op "van KPN”. Zij proberen je alleen maar te helpen met alle goede bedoelingen. 

Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om het hier netjes en beleefd te houden, onze Community is een plek waar iedereen zich prettig en veilig moet voelen. Neem gerust ook onze huisregels door. 

Ik reken op je begrip. 


Zo zorgen jullie ervoor dan klanten tevreden zijn en blijven… niet bereikbaar zijn en het systeem zeer slecht beveiligen. We leven in 2024. Iets om over na te denken…  

 


 Nog een ding wat met irriteerd.. er wordt selectief een aantal reacties verwijderd. Reacties die de KPN goed uitkomen blijven staan. Dat noemen we manipulatie 


Zo zorgen jullie ervoor dan klanten tevreden zijn en blijven… niet bereikbaar zijn en het systeem zeer slecht beveiligen. We leven in 2024. Iets om over na te denken…  

Met alle respect @Dirk-Jan voelt zich genaaid, maar zou je ook eens kunnen kijken naar de vragen die ik je in eerdere berichten gesteld heb?


 Nog een ding wat met irriteerd.. er wordt selectief een aantal reacties verwijderd. Reacties die de KPN goed uitkomen blijven staan. Dat noemen we manipulatie 

Dat is omdat er niet aan de huisregels voldaan wordt. Dat heeft niks met manipulatie te maken.


 Nog een ding wat met irriteerd.. er wordt selectief een aantal reacties verwijderd. Reacties die de KPN goed uitkomen blijven staan. Dat noemen we manipulatie 

Ik heb enkel je reacties verwijderd waarin je het persoonlijk maakt, je klacht over Netflix heb ik zoals je ziet laten staan. Ik vraag enkel om het hier on-topic te houden. 


Jullie hebben geen enkel idee over klachtenafhandelinhg. 


Jullie hebben geen enkel idee over klachtenafhandelinhg. 

Klachtenafhandeling loopt ook niet via een topic op dit forum, daarvoor zal je een klachtenformulier moeten insturen.

Waar het hier op het forum om gaat is om te kijken of klanten elkaar kunnen helpen met het oplossen van problemen of anders samen helder kunnen krijgen wat de oorzaak is van het probleem zodat KPN daar aktie op kan ondernemen.

Maar om dat te kunnen doen is het natuurlijk wel nodig dat er ook antwoorden komen op de gestelde vragen en daar schort het helaas aan in dit topic.