Skip to main content

mijn netfix werd in het verleden 3 keer gehackt. nu via KPN afgesloen en weer gehackt door spanjaarden. ze hebben zelfs het abbonnement omgezet. Het systeem van KPN is eeen gatenkaas. Heel gemakkelijk te hacken . ik ben ****** boos op dit soort organisaties die ******* hebben aan klanten. 

 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Wanneer het abonnement van Netflix in KPN.com is aangepast en ik log in volgens de regels en het paswoord regelmatig wijzig dan is de aanpassing van Netflix door een voor mij onbekende gebruikers

 

dat is die mogelijkheid de verantwoordelijkheid van KPN. Het systeem laat dit blijkbaar toe en is dus lek. 

deze reactie zal ook wel weggehaald worden door de community manipulator van de KPN

 


Wanneer het abonnement van Netflix in KPN.com is aangepast en ik log in volgens de regels en het paswoord regelmatig wijzig dan is de aanpassing van Netflix door een voor mij onbekende gebruikers

 

dat is die mogelijkheid de verantwoordelijkheid van KPN. Het systeem laat dit blijkbaar toe en is dus lek. 

deze reactie zal ook wel weggehaald worden door de community manipulator van de KPN

 

Ik vind dit een meer dan prima en inhoudelijke reactie, maar waarom nou net dat laatste? Nergens voor nodig. Ik hou het nu bij deze laatste waarschuwing, hou het alsjeblieft netjes. Mocht dit niet gebeuren zullen wij helaas overgaan tot een tijdelijke ban. Wat mij betreft is dit niet nodig.
Iedereen probeert hier alleen te helpen. 


Laatste waarschuwing? 
Ben je wel opgeleid voor dit soort community’s? 
 

 


Laatste waarschuwing? 
 

Ben je wel opgeleid voor dit soort community’s? 
 

 

Wil je nou geholpen worden of wil je griepen? Als je geholpen wilt worden, geef dan eens antwoord op de vragen die @wjb je eerder heeft gesteld.


M’n laatste reactie:

Het eerste aantal reacties waren alsvolgt:

  • het ligt niet aan het systeem van KPN
  • kom maar met bewijs want ik vertrouw je niet
  • log je wel op de juiste manier in.

Zo werkt het bij Netflix en ook bij KPN

dat is de manier van helpen…

heel raar dat ik steeds geïrriteerder wordt. 

 


@Dirk-Jan voelt zich genaaid, Begrijp je dan echt niet dat ik 100% aan jouw zijde sta maar dat ik wel antwoorden nodig heb om met je mee te kunnen denken.

Zonder antwoorden op mijn vragen heeft het voor mij weinig zin om nog extra tijd in dit topic te stoppen.


Stop dat met dit soort onzin. 


Ik wil ook nogmaals benadrukken dat niemand je wantrouwt, en wjb geeft je ook haast gelijk. 

Je kunt uiteraard ook rechtstreeks met ons bellen om dit uit te laten zoeken, of het klachtenformulier invullen als je dit makkelijker vindt. Het nummer is 0800 0402 en bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. 


Stop dat met dit soort onzin. 

Met wat voor een onzin?

Ik snap jou echt niet, ik probeer je oprecht te helpen met het issue wat jij ondervindt maar blijkbaar heb je dat niet door.

Kan je me vertellen waarom je zo reageert?

Ik denk dat dit uit frustratie richting KPN is maar waarom reageer je je dan af op anderen die ook gewoon klant van KPN zijn en lid van dit forum.

Nogmaals, dit forum draait mijns inziens niet om de "verdediging" van KPN maar om de ondersteuning van de abonnee.


Wanneer je niet leest wat ik plaats dan zijn je reacties onzin. 


Hi allen!

Ik heb dit topic gesloten en de topicstarter een tijdelijke ban gegeven, vanwege het herhaaldelijk overtreden van de huisregels. Ontzettend jammer. Onze insteek is altijd om iedereen te helpen. 

Zijn jullie in elk geval op de hoogte.Â