Skip to main content
Beantwoord

Netflix is zomaar door KPN opgezegd, ik weet nergens van

• February 20, 2025
  • 39 reacties
  • 992 keer bekeken

Linda A
Deelnemer

Zojuist krijg ik een mail dat KPN mijn abonnement bij Netflix opgezegd heeft. Ik weet nergens van en wil Netflix gewoon blijven kijken> Wat is hier aan de hand en hoe kan dit opgelost worden? Netflix doet nu al niet meer….

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi allen! Er is een update. Als het goed is hebben jullie zelf inmiddels ook bericht hierover ontvangen, maar voor de volledigheid: 

Jouw Netflix abonnement is vannacht onterecht door ons opgezegd, onze excuses hiervoor. Wij kunnen helaas niet Netflix opnieuw voor jou aanvragen. Via deze link (in e-mail) of in MijnKPN kan je dat zelf doen. Nadat je Netflix abonnement via KPN is afgerond, kan je je bestaande Netflix-account koppelen, zodat je verder kan kijken waar je gebleven was. Ook alle andere instellingen zijn bewaard gebleven.

Door deze opzegging heb je geen extra kosten.
Als je intussen zelf al een nieuw Netflix abonnement hebt aangevraagd hoef je verder niets meer te doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

39 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 20, 2025

O, dit is heel typisch...er kwam net ook al een melding van iemand met exact dezelfde klacht...er lijkt iets mis te gaan bij KPN...hopelijk kan een moderator hier naar kijken, ​@Linda A

Linda A
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 20, 2025

O, dit is heel typisch...er kwam net ook al een melding van iemand met exact dezelfde klacht...er lijkt iets mis te gaan bij KPN...hopelijk kan een moderator hier naar kijken, ​@Linda A

Ok dat zou mooi zijn… Leest deze persoon toevallig mee?

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 20, 2025

Moperatoren lezen altijd mee en zijn werknemers van KPN, ​@Linda A. Dus hopelijk kan dit snel opgelost worden. 

Linda A
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 20, 2025

Moperatoren lezen altijd mee en zijn werknemers van KPN, ​@Linda A. Dus hopelijk kan dit snel opgelost worden. 

Dat hoop ik ook!!! Bedankt

wjb
Wijsgeer
  • February 20, 2025

Het signaal is door een moderator gezien en er wordt een onderzoek ingesteld naar de oorzaak.

• Deelnemer
  • February 20, 2025

Ik heb zojuist dezelfde mail gehad , maar KPN kan toch helemaal niet je abo opzeggen . Je betaalt via KPN maar je moet toch zelf opzeggen bij Netflix . Heel raar deze mail , hoop toch snel dat er van KPN duidelijkheid komt .

Netflix

We zien je niet graag gaan

Beste Quipo Minke,

KPN liet ons weten dat je je lidmaatschap wilt stopzetten. Daarom hebben we je lidmaatschap met ingang van donderdag 20 februari 2025 beëindigd.

Natuurlijk zien we je niet graag gaan. Mocht je van gedachten veranderen, dan kun je je abonnement opnieuw starten om weer alle goede series en films te kijken.

Lidmaatschap vernieuwen

Als je hulp nodig hebt, kun je meer informatie vinden in het Helpcentrum of contact met ons opnemen.

Het Netflix-team

• Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Hier hetzelfde.

Wij hebben last van dezelfde storing.

Vanochtend gebeld met KPN. De storing is nu bij hen bekend.

Ik zal een mail krijgen als de storing is opgelost.

Om 13:00 nog geen mail gehad, en Netflix inloggen lukt nog niet.

• Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Ook ik kreeg om 4:40 uur vannacht dit bericht. ging er vanuit dat dit een of andere spam was, maar dat lijkt dus niet zo te zijn. Inloggen Netflix lukt inderdaad niet. Ik wacht het even af

• Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Bij mij hetzelfde probleem

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 20, 2025

Bekend probleem en hier wordt aan gewerkt! Zodra we meer weten, zullen we deze informatie uiteraard zo snel mogelijk hier met jullie delen!

• Topper
  • February 20, 2025

Bekend probleem en hier wordt aan gewerkt! Zodra we meer weten, zullen we deze informatie uiteraard zo snel mogelijk hier met jullie delen!

Het is nu ruim 16 uur geweest… Waarom komt KPN niet met communicatie over deze kwestie en met een oplossing?

• Deelnemer
  • February 20, 2025

Hoop dat het vandaag opgelost wordt

• Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Super! Maar word je dan ook door KPN actief benaderd middels een mailtje oid? In het geval dat je wel dit probleem hebt, maar je dit (nog) niet gemeld hebt en ook niet dit forum weet te vinden of bijhoudt? Tot op heden is er uberhaupt nog geen communicatie over uitgegaan, zou een hoop mensen geruststellen denk ik :-)

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2025

Hi allen! Er is een update. Als het goed is hebben jullie zelf inmiddels ook bericht hierover ontvangen, maar voor de volledigheid: 

Jouw Netflix abonnement is vannacht onterecht door ons opgezegd, onze excuses hiervoor. Wij kunnen helaas niet Netflix opnieuw voor jou aanvragen. Via deze link (in e-mail) of in MijnKPN kan je dat zelf doen. Nadat je Netflix abonnement via KPN is afgerond, kan je je bestaande Netflix-account koppelen, zodat je verder kan kijken waar je gebleven was. Ook alle andere instellingen zijn bewaard gebleven.

Door deze opzegging heb je geen extra kosten.
Als je intussen zelf al een nieuw Netflix abonnement hebt aangevraagd hoef je verder niets meer te doen.

• Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Een stukje terugkoppeling zou wel erg fijn zijn. Zijn nu ruim een halve dag onderweg en het blijft erg stil. (Issue vanochtend ook gemeld bij helpdesk en enige terugkoppeling was een email dat er een probleem was.)

Dat er problemen voorkomen, of fouten worden gemaakt dat overkomt ons allen. En is altijd vervelend en komt nooit uit. Dat kunnen we allemaal begrijpen.

Maar een update in de trend van we hebben de oorzaak gevonden en zijn nu druk bezig om e.a. te herstellen wordt zeer gewaardeerd. En zou nog klantvriendelijker zijn als er in zo'n bericht een tijdsspanne wordt genoemd wanneer men e.a. denkt op te lossen.

Alvast bedankt.

• Deelnemer
  • February 20, 2025

Ik heb nog helemaal geen bericht gehad met een link 

• Deelnemer
  • February 20, 2025

Kan ik die alsnog krijgen over de mail

• Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Ik heb ook nog geen mail gehad. Inmiddels via Netflix zelf mijn account t hersteld. Ik ga niet meer terug naar betalen via KPN na dit communicatie drama. 

• Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Inmiddels gelukt om via KPN te laten lopen. Ging niet van harte, maar is Inmiddels gelukt. 

Nu maar hopen dat het allemaal goed wordt geadministreerd en we geen onverwachte dubbele kosten gaan krijgen. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat het toch gelukt is ​@D.Jongman. Je zou beslist geen dubbele kosten moeten krijgen. Mocht dat wel gebeuren, maak dan een belafspraak met ons. Dan kunnen we dit rechtzetten. 

​@Sylvia St Je kunt de mail nog even afwachten, ik hoor van meer klanten dat ze nog niks binnen hebben. Je kunt het ook via je MijnKPN zelf weer aanzetten! 

• Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Het is me gelukt opnieuw te koppelen maar op de bevestiging staan nu toch de nieuwe kosten ipv gratis Netflix. Hoe kan dat?

• Deelnemer
  • February 20, 2025

Hoi Sanne ik ga het straks als.ik thuis ben via mijn KPN proberen kan ik dan wel.het abonnement van 18 euro nemen want die had ik.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Als je het gratis had via de Combivoordelen, meld je dan opnieuw aan voor de Combivoordelen via je MijnKPN. 

Als dat niet lukt, dan raad ik je aan om een belafspraak met ons in te plannen hierover. Dan kan mijn collega dit samen met jou verder uitpluizen. 🙂

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

kan ik dan wel.het abonnement van 18 euro nemen want die had ik.

Dat zou geen probleem moeten zijn! Via ons kun je ook Netflix Premium (€18,99) afsluiten.Â