Skip to main content
Beantwoord

Netflix is zomaar door KPN opgezegd, ik weet nergens van

• February 20, 2025
  • 39 reacties
  • 992 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

39 reacties

• Deelnemer
  • February 20, 2025

Ik had geen gratis netflix ik heb al jaren een betaald abonnement via jullie 

• Deelnemer
  • February 20, 2025

Hoe doe ik dat  en ben.ik dan alles kwijt of kan ik mijn eigen netflix weer activeren 

• Topper
  • February 20, 2025

Hi allen! Er is een update. Als het goed is hebben jullie zelf inmiddels ook bericht hierover ontvangen, maar voor de volledigheid: 

Jouw Netflix abonnement is vannacht onterecht door ons opgezegd, onze excuses hiervoor. Wij kunnen helaas niet Netflix opnieuw voor jou aanvragen. Via deze link (in e-mail) of in MijnKPN kan je dat zelf doen. Nadat je Netflix abonnement via KPN is afgerond, kan je je bestaande Netflix-account koppelen, zodat je verder kan kijken waar je gebleven was. Ook alle andere instellingen zijn bewaard gebleven.

Door deze opzegging heb je geen extra kosten.
Als je intussen zelf al een nieuw Netflix abonnement hebt aangevraagd hoef je verder niets meer te doen.

Hier is ook geen email van KPN binnengekomen. We hebben zelf Netflix weer laten herstellen, maar vinden het bar slecht van KPN dat er niks wordt gecommuniceerd via de mail.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoe doe ik dat  en ben.ik dan alles kwijt of kan ik mijn eigen netflix weer activeren 

Je kunt je eigen account koppelen, dan ben je niks kwijt! 

vinden het bar slecht van KPN dat er niks wordt gecommuniceerd via de mail.

Eens. Ik vraag me ook af wat er met de mails is gebeurd dus zal hier navraag over doen. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Inmiddels zijn de mails verstuurd, samen met een SMS bericht en een bericht via TV. 

• Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Hier werkt het inmiddels weer.

• Deelnemer
  • February 20, 2025

Hier ook weer !

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Super, fijn dat jullie het laten weten en veel kijkplezier! 

• Deelnemer
  • February 20, 2025

Gaat helemaal goed komen Dank je wel!

• Nieuwkomer
  • February 21, 2025

Inmiddels zijn de mails verstuurd, samen met een SMS bericht en een bericht via TV. 

Geen van deze meldingen ontvangen helaas. Zelf opgelost en ik betaal voortaan gewoon via Netflix. Geen beste beurt van KPN. Het is ook heel gek dat jullie mijn abonnement op kunnen zeggen…….

• Topper
  • February 21, 2025

Geen van deze meldingen ontvangen helaas. Zelf opgelost en ik betaal voortaan gewoon via Netflix. Geen beste beurt van KPN. Het is ook heel gek dat jullie mijn abonnement op kunnen zeggen…….

Precies! Hier dezelfde ervaring: niks ontvangen van KPN en absurd dat dit kon…

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Handig is anders, dat ben ik met jullie eens. Het beste wat jullie nu kunnen doen, is Netflix via MijnKPN activeren. Als je intussen zelf al een nieuw Netflix abonnement hebt aangevraagd hoef je verder niets meer te doen.

• Deelnemer
  • February 21, 2025

Je kunt ook je abonnement weer heractiveren via het KPN tv kastje kanaal 200 

• Nieuwkomer
  • February 21, 2025

Gister avond via Netflix het abbo gecontinueerd.

Alle gegevens bleven gelukkig behouden.

Nu maar afwacht of ik niet dubbel ga betalen.

Groeten

Leon

Â