Skip to main content

Hallo,

 

Ik had enkele weken geleden al een PM gestuurd naar Vikash maar geen reactie mogen ontvangen vandaar dat ik het hier maar post.

Ik heb sinds kort een KPN contract en was overgestapt van Ziggo. Ik heb bij KPN ook het Netflix lidmaatschap.

Dat koppelen is niet helemaal goed gegaan, er zijn alsnog 3 maandelijkse betalingen van € 11,99 aan netflix van mijn rekening afgeschreven buitenom het contact met KPN waardoor mijn Netflix contract uiteindelijk per maand €23,98 kost. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Gisteren heb ik contact opgenomen met jullie app, de app vertelde dat ik binnen 15 mins terug gebeld zou worden door een medewerker van jullie. Dit klopt, men liet de telefoon 1x overgaan en toen stopte jullie medewerker de verbinding. Ik had geen tijd om sneller op te nemen, dit is dus niet goed.
Hierdoor moest ik de app weer opstarten en toen bleef ik maar standbye staan om gelijk op te nemen. Jullie advies was om Netflix te benaderen, dit heb ik dan ook gelijk gedaan.

Het bleek dat de doorlopen stappen om mijn bestaande netflix account te koppelen met KPN helemaal niet was gelukt. Ook vertelde de Netflix medewerker mij dat de fout bij KPN ligt en hier veel problemen mee zijn.
Ook op jullie forum zie ik dit probleem voorbij komen.

Punt is nu dat ik 3x € 11,99 teveel betaald heb voor mijn Netflix account, hou gaan jullie dit compenseren? ( nu, weken later, is er door Netflix 1 maandbedrag terug gestort.) 

Mvg,

 

Mario

Hallo ? Iemand van KPN aanwezig?


Hi @MarioStoutjesdijk, welkom hier. 

Mijn oprechte excuses voor het late antwoord. Ik kijk graag mee. Heb je wel Netflix geactiveerd op onze website? En is dat daar niet goed gegaan? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hey Alex,

Dank voor je reactie.

Ja, Netflix proberen te activeren via jullie website en dat ging niet helemaal goed blijkbaar, achteraf gezien,  waardoor ik uiteindelijk 2 Netflix abonnementen had. 

Mevr. van Netflix stelde dat er veel problemen zijn met het Netxfix koppelen aan KPN .

 

Heb mijn KPN profiel ingevuld. 

 

Gr,

Mario


Hi Mario, ik heb dit voor je opgelost. Ik heb je een privébericht gestuurd. 


Tnx Alex,

 

Super geregeld, dank je wel. 

 

Gr,

Mario

 

P.s. deze mag gesloten worden.


Ik heb hetzelfde probleem. Moet ik een nieuwe vraag starten of kan ik ook een prive bericht krijgen?


Hoi @CineJasper 

Dan zul je toch eerst je forumprofiel moeten invullen met je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer want zo weten ze niet wie je bent
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Alles waar Privé staat is alleen zichtbaar voor jou en de KPN


Dank je wel voor de uitleg.