Skip to main content

Ik heb dezelfde fout. Netflix laadt va de kpn maar tot 20% en blijft dan hangen. Via de app van mijn smart tv kan ik wel gewoon Netflix kijken. Zitten beiden bekabeld op de kon router.

admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor jou vraag aangemaakt.

 

Dag @GervanHout1957! Heeft de app het in het verleden wel gedaan en werken de overige apps op de ontvanger wel goed? 
Welke ontvanger gebruik je en heb je al eens een Frisse start geprobeerd? 


De app heeft het tot 1 week geleden gewoon goed gedaan. Opeen bleef de app bij het laden van Netflix na de opstart (die gaat goed) en bij de gekozen film inladen hangen bij 20%.

De overige apps doen het deels goed (Videoland - Dumpert) maar soms ook niet (Youtube - Autonieuws). Dan blijven deze hangen.

Ik heb een zwarte ontvanger van KPN ontvangen van het merk Arris. Ik zie geen type er op staan.

Netflix en andere apps van mijn smart TV doen het wel goed maar gisteren bleef de app van Netflix die bij de TV hoort soms ook even hangen. Daar heb ik nog nooit eerder last van gehad.


Wat bedoelt u met een “frisse Start”? Ik heb de power van de Arris kast er meerdere malen afgehad voor een totale reset. Mijn Modem heb ik niet gereset.


@GervanHout1957 Excuses voor de late reactie. Ik had een paar dagen verlof. Met een Frisse start wordt de software opnieuw ingeladen. Hiermee kunnen (kleine) problemen opgelost worden. 

Hier (klik) vind je hoe je een Frisse start uitvoert. 
 

 

 


Na de frisse start laad Netflix nu weer goed. 

 

Groet Ger