Skip to main content

Hoi,

Onze smart TV toont op Netflix niet alle content meer. Ook de profielplaatjes van de kijkers zijn weg. Het lijkt alsof we in een ander land zitten waar de nederlandse content niet beschikbaar is ofzo.

Volgens Netflix kan dit liggen aan het KPN netwerk, en dat lijkt te kloppen. Als ik mijn SmartTV via WiFi koppel aan de Hotspot van mijn telefoon heb ik Internet via 4G, en dan werkt Netflix op de TV wel naar behoren. Op PC en tablet werkt het allemaal normaal, alleen op de Smart TV niet.

 

Netflix geeft aan dat KPN wel eens ‘iets’  instelt voor VPN gebruikers. Ik gebruik inderdaad VPN voor werk, maar niet voor Netflix. Er staat ook geen VPN ingesteld op mijn router ofzo.

Iemand een idee?

 

@Michelg Er is al een paar dagen een storing bij Netflix Netflix actuele storingen en problemen | Allestoringen


Txs, er zijn inderdaad veel Smart TV meldingen momenteel. Zal het eens aankijken.


@HansaanZet Als u de decoder via menu>instellingen>systeem>herstart een herstart geeft, zou ie het weer moeten doen. Was bij mij i.i.g. de oplossing. 😉


Hi @Michelg! Was de algemene storing de oorzaak? En kan je ondertussen weer gewoon Netflix kijken? 🙂


Hou allemaal. Ja, het lijkt erop dat het weer gewoon als vanouds werkt. Een vriend van mij had trouwens hetzelfde probleem, en daar is het ook opgelost.

Het lijkt erop dat het een algemene storing was.

 

Bedankt allemaal.