Skip to main content

Zie hier. 

 

Ik heb al Netflix.

Kan ik deze met mijn bestaande abonnement overzetten?

En kan ik dan nog steeds via de app op de tv kijken?

Hallo @joop2011 ,

Je krijgt maar eenmalig 5 euro entertainmentkorrting. Dus het is alleen handig als je nu nog niet op een ander pakket gebruik maakt van die 5 euro entertainmentkorting.

 

Verder verandert er niets aan jouw abonnement bij Netflix.  

Zoals je natuurlijk weet is het pluspakket sinds kort gratis als je ook een mobiel abonnement hebt. 


Dank je @Noordzee , dit wist ik al.

 

Wat ik wil weten, als ik mijn bestaande Netflix account omzet naar KPN (i.v.m. Hussel korting) of ik dan mijn gegevens van Netflix nog heb?

Zoals:

Verderkijken

Mijn Lijst

Mijn geschiedenis

etc.

 

Pluspakket heb ik sinds een maand inderdaad gratis.

Vandaar dat ik de Husselkorting nu ergens anders voor kan gebruiken.


Zie onder.

Als je dit doet, hoe lang ben je Netflix dan kwijt?

Kan ik het, zoals ik nu ook doet, via de tv blijven kijken?

Ben ik dan gegarandeerd niets kwijt? (zie boven).

 

Mijn dank is groot,

Joop

 

Ik zie dit op de site van KPN:

Ik wil Netflix betalen via de KPN Factuur maar heb al een Netflix abonnement?

Dit is mogelijk, echter dien je hiervoor eerst je Netflix abonnement op te zeggen. Het is vervolgens na beëindiging van het lidmaatschap mogelijk om het account opnieuw te activeren. Belangrijk hierbij is dat dit gedaan wordt via de TV-ontvanger om vervolgens KPN Factuur bij de betaalmethode te selecteren. De datum waarop het lidmaatschap beëindigd wordt staat in de eerste alinea van de bevestigingsmail van Netflix. Netflix bewaart jouw gegevens en voorkeuren na het opzeggen nog 10 maanden. Als je er binnen die periode voor kiest om het abonnement weer te activeren, zijn al jouw aanbevelingen en voorkeuren dus behouden


Goedemorgen @joop2011, je hebt volgens mij jouw eigen vraag al beantwoord:

 

 

 

Ik zie dit op de site van KPN:

Ik wil Netflix betalen via de KPN Factuur maar heb al een Netflix abonnement?

Dit is mogelijk, echter dien je hiervoor eerst je Netflix abonnement op te zeggen. Het is vervolgens na beëindiging van het lidmaatschap mogelijk om het account opnieuw te activeren. Belangrijk hierbij is dat dit gedaan wordt via de TV-ontvanger om vervolgens KPN Factuur bij de betaalmethode te selecteren. De datum waarop het lidmaatschap beëindigd wordt staat in de eerste alinea van de bevestigingsmail van Netflix. Netflix bewaart jouw gegevens en voorkeuren na het opzeggen nog 10 maanden. Als je er binnen die periode voor kiest om het abonnement weer te activeren, zijn al jouw aanbevelingen en voorkeuren dus behouden

 


Goedemorgen @joop2011, je hebt volgens mij jouw eigen vraag al beantwoord:

 

 

 

Ik zie dit op de site van KPN:

Ik wil Netflix betalen via de KPN Factuur maar heb al een Netflix abonnement?

Dit is mogelijk, echter dien je hiervoor eerst je Netflix abonnement op te zeggen. Het is vervolgens na beëindiging van het lidmaatschap mogelijk om het account opnieuw te activeren. Belangrijk hierbij is dat dit gedaan wordt via de TV-ontvanger om vervolgens KPN Factuur bij de betaalmethode te selecteren. De datum waarop het lidmaatschap beëindigd wordt staat in de eerste alinea van de bevestigingsmail van Netflix. Netflix bewaart jouw gegevens en voorkeuren na het opzeggen nog 10 maanden. Als je er binnen die periode voor kiest om het abonnement weer te activeren, zijn al jouw aanbevelingen en voorkeuren dus behouden

 

 

Beste @Jeroen_dB , dank je.

Maar ik heb nog 1 vraag (zie boven).

Hoe lang ben je Netflix kwijt en werkt dit 100% goed.

Mijn dank is groot,

Joop


De datum waarop het lidmaatschap beëindigd wordt staat in de eerste alinea van de bevestigingsmail van Netflix. Zodra het dus is stopgezet en je niet meer kunt inloggen kun je direct het via KPN weer activeren. Je komt dus als je heel snel bent, nog niet eens een dag zonder Netflix te zitten. 


Lijkt me dat het op basis van emailadres gaat. Als je dan een ander email adres gebruikt, dan kun je overlappen. Dus eerst bij KPN regelen, daarna pas opzeggen bij Netflix. Ben je wel al je instellingen en gegevens kwijt.


Het is zooooo simpel,…

Je beëindigd je Netflixabbo/ facturatie. Dan krijg je een bepaalde einddatum over een maand ofzo,…

Wanneer het die einddatum is meld je je gewoon weer aan via je tv ontvanger. Je kiest je juiste abonnement en de facturatie loopt gewoon via kpn,.... Je hebt sowieso 10 maanden de tijd om je account te hernieuwen voordat alles is verdwenen,... 


Lijkt me dat het op basis van emailadres gaat. Als je dan een ander email adres gebruikt, dan kun je overlappen. Dus eerst bij KPN regelen, daarna pas opzeggen bij Netflix. Ben je wel al je instellingen en gegevens kwijt.

 

Beste @Nick83 , dat laatste wil ik niet.

Ik wil niet mijn gegevens kwijtraken. 


Daar is dus ook geen sprake van @joop2011