Skip to main content
Beantwoord

Netflix Premium bekijken in 4K, heb ik een 4K pakket nodig van KPN?

• February 13, 2025
  • 8 reacties
  • 216 keer bekeken

Hallo, wij hebben via KPN een Netflix Premium account (18,99 per maand)

Binnen dit account kun je Netflix films die aangeboden worden in 4K bekijken. Dat gaat echter niet zomaar, want voor de KPN TV Plus box moeten wij een extra 4K-pakket á € 2,50 per maand kopen om het grote aanbod 4k op Netflix te kunnen zien. Dit terwijl het aanbod 4K-zenders op TV maar heel beperkt is.

Beetje extra geldklopperij toch? Zou de KPN Plus box niet gewoon het volledige Netflix 4K aanbod moeten bieden. Die twee extra TV-zenders in 4K kunnen wij wel missen.

Beste antwoord door Ratonesque

Dat gaat echter niet zomaar, want voor de KPN TV Plus box moeten wij een extra 4K-pakket á € 2,50 per maand kopen om het grote aanbod 4k op Netflix te kunnen zien.

Weet je dit zeker? Volgens mij is dit niet zo.

Het 4K pakket betreft extra zenders (twee geloof ik). Als je Netflix Premium hebt kun je het 4K aanbod gewoon zien, ​@Lobbo.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• February 13, 2025

Dat gaat echter niet zomaar, want voor de KPN TV Plus box moeten wij een extra 4K-pakket á € 2,50 per maand kopen om het grote aanbod 4k op Netflix te kunnen zien.

• Auteur
  • Helper
  • February 13, 2025

Nou Maron, het viel mij op dat wanneer je het extra 4K-pakket niet hebt, dan worden de films op Netflix aangeboden zónder het 4K-logo. En mét het extra 4k-pakket van KPN wél.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 13, 2025

Het 4K pakket betreft extra zenders (twee geloof ik). Als je Netflix Premium hebt kun je het 4K aanbod gewoon zien, ​@Lobbo.

• Auteur
  • Helper
  • February 13, 2025

Klopt! Maar om het 4K-aanbod van Netflix te kunnen bekijken heb het 4K-pakket van KPN nodig. Dat is mijn issue.

• Auteur
  • Helper
  • February 13, 2025

Of is hier iemand die zonder het 4K-pakket van KPN wél  het 4K aanbod van NF kan zien?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 13, 2025

Heeft je tv geen app's waar je oa Netflix mee kan kijken?

• Auteur
  • Helper
  • February 14, 2025

Zeker, maar dat is omslachtig. In de KPN plus box zit de Netflix app  die makkelijk op dezelfde afstandsbediening gebruikt kan worden. Makkelijker dan weer overschakelen naar de TV. 

Forum|alt.badge.img+7
  • February 14, 2025

@Lobbo , welke ontvanger heb je nu? Het lijkt alsof je in dit topic de DIW7022 hebt maar in onderstaande link heb je de VIP5202?