Skip to main content
Antwoord

Netflix Premium: kan ik via KPN ook extra gezinsleden toevoegen?

• September 25, 2025
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Hoi,

Ik heb momenteel een Netflix Premium-abonnement rechtstreeks via Netflix lopen. Dit kost mij €18,99 per maand + 2 extra leden van ieder €3,99, in totaal dus €26,97 per maand.

Via KPN Keuzevoordeel kan ik hetzelfde Netflix Premium-abonnement krijgen voor €10,- per maand. Mijn vragen zijn:

1. Wordt mijn huidige Netflix-abonnement automatisch stopgezet zodra ik het via KPN activeer en mijn account koppel, of moet ik dat zelf doen?
  2. Kan ik via KPN bij het Premium-abonnement ook weer extra leden toevoegen tegen de gebruikelijke toeslag van €3,99 per lid per maand?

Alvast bedankt voor de verduidelijking!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Guustaaff ,

Nee, dat kan niet via KPN.

Kan ik met Netflix bij KPN ook mijn account delen met iemand buiten mijn huishouden?

Nee, je kunt met Netflix bij KPN geen extra lid toevoegen aan jouw account. Dit kan alleen bij een abonnement via Netflix zelf.

bron: 

tweede bron: 

Kan ik een extra-lidplek kopen?

Nee. Het is niet mogelijk om een 'extra-lidplek' te kopen als je Netflix via KPN afneemt.

https://www.kpn.com/entertainment/netflix

5 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 25, 2025

Als ik het goed heb, kan dat niet via het accound bij KPN.

Het kan wel via Netflix, als je daar je account hebt afgesloten.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 25, 2025

Hallo ​@Guustaaff ,

Nee, dat kan niet via KPN.

Kan ik met Netflix bij KPN ook mijn account delen met iemand buiten mijn huishouden?

Nee, je kunt met Netflix bij KPN geen extra lid toevoegen aan jouw account. Dit kan alleen bij een abonnement via Netflix zelf.

bron: 

tweede bron: 

Kan ik een extra-lidplek kopen?

Nee. Het is niet mogelijk om een 'extra-lidplek' te kopen als je Netflix via KPN afneemt.

https://www.kpn.com/entertainment/netflix

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 6, 2025

Via de telefonische ondersteuning van KPN bij het verhelpen van een storing heb ik ja gezegd op de combinatie korting voor een bestaand Netflix abonnement. Dat loopt nu dus via KPN en ben mijn extra leden kwijt. Dat was er niet bij verteld.

Hoe draai ik dit weer terug?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • November 6, 2025

Via de telefonische ondersteuning van KPN bij het verhelpen van een storing heb ik ja gezegd op de combinatie korting voor een bestaand Netflix abonnement. Dat loopt nu dus via KPN en ben mijn extra leden kwijt. Dat was er niet bij verteld.

Hoe draai ik dit weer terug?

De maand uitzitten bij KPN, opzeggen bij KPN en daarna weer afsluiten via Netflix.

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 7, 2025

Tsja, dat moet dan maar, dank voor de reactie!