Skip to main content
Beantwoord

Netflix Premium niet mogelijk voor uitwonende kinderen

• May 4, 2025
  • 6 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik had al jaren Netflix Premium, maar sinds kort via de combikorting van KPN.

Nu kunnen mijn uitwonende kinderen geen Netflix meer kijken. Dat is juist het grote voordeel van Premium. Netflix geeft aan dat het ook niet mogelijk is om op verschillende locaties te kijken via een andere aanbieder, zoals KPN. Hoe kan het dat KPN dit dan wel aanbieden? 

Beste antwoord door PeterG

Blijft het vreemd dat KPN Netflix Premium aanbiedt. 

KPN biedt álle abonnementen van Netflix aan. Alleen biedt Netflix zelf geen gastgebruikers aan via derden, kpn is daar één van. Gastgebruikers biedt Netflix alleen bij direct bij hen genomen abonnementen. Standaard en Premium.

Gastgebruikers staat los van Premium. Kan bij Netflix zelf i.i.g. ook onder het Standaard abonnement (zie ik in mijn account).

Enige optie: Netflix weer direct via Netflix nemen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• May 4, 2025

Nee. Je zult dit bij Netflix zelf moeten regelen. Daarbij kun je extra leden aanmaken. Dat kan niet als je Netflix via KPN hebt.

https://help.netflix.com/nl/node/123279

Als een artikel uit 2023:

https://tweakers.net/nieuws/210042/netflix-begint-in-nederland-en-belgie-met-4-euro-toeslag-voor-delen-account.html

Maar de prijs voor een extra lid-plek is volgens mij  nog steeds € 3,99.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 4, 2025

Dankjewel Marlon, 

• May 4, 2025

Dankjewel Marlon, 

Wat is daar vreemd aan?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 4, 2025

KPN biedt álle abonnementen van Netflix aan. Alleen biedt Netflix zelf geen gastgebruikers aan via derden, kpn is daar één van. Gastgebruikers biedt Netflix alleen bij direct bij hen genomen abonnementen. Standaard en Premium.

Gastgebruikers staat los van Premium. Kan bij Netflix zelf i.i.g. ook onder het Standaard abonnement (zie ik in mijn account).

Enige optie: Netflix weer direct via Netflix nemen.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 4, 2025

@Inge28 Je kan geen extra leden toevoegen voor Netflix via KPN maar toch een tweede huisadres gebruiken

Tweede woonadres, of frequente reis naar dezelfde locatie

Volg deze stappen als je een tweede woonadres hebt of vaak naar dezelfde locatie reist:

• Maak eenmaal per maand verbinding met internet en open de Netflix-app op een mobiel apparaat of ga naar Netflix.com via een computer op de hoofdlocatie waar je Netflix kijkt en stream een paar seconden een serie of film om verbinding te maken.

• Doe hetzelfde op de tweede locatie om Netflix zonder onderbreking te kijken.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Inge28, het is bij ons inderdaad niet mogelijk om gastgebruikers toe te voegen voor Netflix. Je kunt meerdere profielen gebruiken voor mensen die op hetzelfde adres wonen, maar die kunnen niet meer op andere adressen worden gebruikt. Er zijn al een aantal mogelijke opties voor gegeven, ik ga er vanuit dat het daarmee gelukt is.