Skip to main content
Beantwoord

Netflix Premium: Waarom kan ik geen gastaccount aanmaken?

  • 23 August 2024
  • 8 reacties
  • 55 keer bekeken

Waarom kan ik geen gast account toevoegen aan netflix premium via kpn ?

 

Dat word volgens mij alleen ondersteund als Netflix bij Netflix zelf afgesloten is. Niet via providers. Kan KPN volgens mij niets aan doen.


Hoi @Thnado, wat @Nick83 zegt, klopt. Een gast-account aanmaken kan alleen als je een abonnement via Netflix zelf afsluit. Bij jouw Netflix bij KPN account kan dit helaas niet.


Beste Denise,

Komt de optie om een gast account toe te voegen in de toekomst ? 
 

 


Beste Denise,

Komt de optie om een gast account toe te voegen in de toekomst ? 
 

 

Dat is koffiedik kijken.

 


Beste Denise,

Komt de optie om een gast account toe te voegen in de toekomst ? 

Dat is iets wat Netflix beschikbaar moet stellen dan. KPN heeft daar geen invloed op. Zodoende zal KPN er ook niets over weten waarschijnlijk. 


De meeste streamingdiensten hebben verschillende soorten pakketten en opties, KPN maakt daar een keus uit @Thnado en @Nick83 .

Als je een optie wilt die KPN niet aanbiedt dan kun je bij de betreffende streaming dienst rechtstreeks een abo nemen buiten KPN om.

 


De meeste streamingdiensten hebben verschillende soorten pakketten en opties...

Verschillende abonnementsvormen ja. Volgens mij geen opties die je per direct aan of uit kunt zetten en waarvan de extra kosten dan via KPN gefactureerd worden. Of anders zou ik wel graag enkele voorbeelden willen zien.


KPN biedt meestal een pakket aan waarbij geen opties te kiezen zijn, terwijl dit rechtstreeks bij de streamingdienst wel kan @Nick83 en @Thnado 


Reageer