Skip to main content
Beantwoord

Netflix Premium werkt niet meer na activeren combivoordeel

• February 9, 2025
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Wij hebben sinds 1 jaar Netflix Premium via KPN na activeren van het combivoordeel werkt Netflix niet meer.

Mijn account bij Netflix is opgeheven en ik moet een nieuw abonnement bij hun afsluiten.

ik heb via de mail een bevestiging gekregen van KPN dat mijn Netflix premium is omgezet met combivoordeel.

Mail adres is hetzelfde bij KPN als bij Netflix 

Beste antwoord door Erik van KPN

Ik begrijp hieruit, ​@mjhouthuizen, dat jij de Premium versie van Netflix al via ons had lopen. Nu heb je ook voor Netflix gekozen als Combivoordeel.. In zo'n geval blijft je bij ons geactiveerde account gewoon actief. Het enige wat er kan veranderen is het soort abonnement. Als je nu voor Standaard hebt gekozen verandert het aantal schermen dat je tegelijkertijd kunt gebruiken ten opzichte van Premium. 

Wat zie je gebeuren als jij probeert in te loggen in de Netflix app?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Ik begrijp hieruit, ​@mjhouthuizen, dat jij de Premium versie van Netflix al via ons had lopen. Nu heb je ook voor Netflix gekozen als Combivoordeel.. In zo'n geval blijft je bij ons geactiveerde account gewoon actief. Het enige wat er kan veranderen is het soort abonnement. Als je nu voor Standaard hebt gekozen verandert het aantal schermen dat je tegelijkertijd kunt gebruiken ten opzichte van Premium. 

Wat zie je gebeuren als jij probeert in te loggen in de Netflix app?