Skip to main content
Beantwoord

Netflix reageert traag op tv ontvanger

• October 16, 2022
  • 3 reacties
  • 799 keer bekeken

Wat was hier uiteindelijk de oplossing voor? Ik ervaar ook veel traagheid op Netflix 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic

Beste antwoord door Bram van KPN

@97aeb in je laatste reactie zeg je dat je Netflix via de tv laat lopen. In je eerste bericht lijkt het te gaan over onze tv-ontvanger. Zou je willen laten weten welke van deze 2 opties je gebruikt?

Als je Netflix kijkt via onze tv-ontvanger is het aan te raden deze een frisse start te geven

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• October 16, 2022

Wat was hier uiteindelijk de oplossing voor? Ik ervaar ook veel traagheid op Netflix 

Hallo @97aeb werkt het via de app op de tv wel sneller?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 16, 2022

Heb Netflix via de app van de tv lopen, werkt echt mega traag. Als ik uit n serie wil duurt t lang voordat hij eruit gaat, daardoor druk je snel al n paar keer en dan ben je voor je t weet helemaal uit de app.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 19, 2022

@97aeb in je laatste reactie zeg je dat je Netflix via de tv laat lopen. In je eerste bericht lijkt het te gaan over onze tv-ontvanger. Zou je willen laten weten welke van deze 2 opties je gebruikt?

Als je Netflix kijkt via onze tv-ontvanger is het aan te raden deze een frisse start te geven