Skip to main content
Vraag

Netflix start niet op TV

• July 6, 2025
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

Wij hebben net KPN geïnstalleerd bij ons thuis. Het boxje is draadloos verbonden met onze WIFI versterker. Deze is met kabel verbonden aan modem.

Netflix bundel is geactiveerd in mijn kpn en gekoppeld. Bij openen kanaal 200 op TV (of met Netflix knop) loggen we in met kpn ID. Maar Netflix herkent deze niet en stuurt ons door naar ideal betaalsite.

Dit lijkt me niet de juiste wijze. Volgens mij zou Metflix mijn ID moeten herkennen en de gratis kpn Netflix moeten starten. 

Zelf dacht ik dat het mogelijk met mijn WIFI versterker te maken moet hebben. 

We hebben wel een Netflix account gehad,  maar hebben deze voor aanvang van ons KPN aansluiting al opgezegd.

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?

6 reacties

• July 6, 2025

Volgens mij zou Metflix mijn ID moeten herkennen en de gratis kpn Netflix moeten starten. 

Nee dat is niet zo. Netflix kent jouw MijnKPN account natuurlijk niet. Daar heeft Netflix helemaal geen toegang toe. Je moet op de site van Netflix zelf een account aan maken. 

We hebben wel een Netflix account gehad,  maar hebben deze voor aanvang van ons KPN aansluiting al opgezegd.

Dat account wat je opgezegd hebt, dat moet je gebruiken. Je moet het alleen koppelen met KPN, zodat de betaling geregeld word.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 6, 2025

Dat heb ik al gedaan. Maar neem aan dat ik dan niet door moet naar het afsluiten van een Netflix abonnement en moet betalen. 

• July 6, 2025

Het stappenplan op deze pagina volgen:

https://www.kpn.com/service/ugs/netflix-activeren

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 6, 2025

Netflix acount is gekoppeld met mijn KPN. Maar bij inloggen Netflix geen herkenning 

• July 6, 2025

Netflix acount is gekoppeld met mijn KPN. Maar bij inloggen Netflix geen herkenning 

Dan doe je wat verkeerd. Je moet niet je MijnKPN account gebruiken om in te loggen op Netflix.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Thomas welkom op de KPN Community met dat stappenplan zou het inderdaad gewoon moeten werken. Zoals Marlon dat aangeeft is dit niet perse je KPN ID. Is het nog gelukt?