Skip to main content

Laatste dagen stopt Netflix app regelmatig  met vermelding storing Netflixapp. Op mobiel en pc werkt Netflix wel. Kpn probleem…..

Graag  oplossen.

Hoi @Evert D., als ik je goed begrijp bedoel je de Netflix-app op onze tv-ontvanger? Of bedoel je een andere app? Als het de app op de tv-ontvanger is, kan je me dan vertellen wat je al geprobeerd hebt? Heb je de tv-ontvanger bijvoorbeeld al eens een reset gegeven (stap 2)?


We hebben hetzelfde probleem. Soms om de minuut en soms helemaal niet. Ook tv-signaal valt soms heel kort weg en dan weer een hele tijd niet. Tv ontvanger is via netwerk-kabel aangesloten


Welkom op het forum @Theed22000. Had je de reset die ik in mijn vorige bericht noemde ook kunnen doen?


Wij hebben dit probleem ook via tv ontvanger, evenals de videoland app via tv ontvanger,  werkt ook totaal niet! Alles al 6x gereset alleen probleem blijft zich voordoen! Net als dat je via online tv kijken ineens niet alles meer kunt zien op videoland! KPN het is gewoon waardeloos.


Wat werkt er precies niet, @Hendriks91? Kan je dat toelichten, loopt het bijvoorbeeld vast, starten de apps niet op, of iets anders? Wij weten wat jij ons vertelt, om met je mee te kunnen denken hebben we meer nodig.


Netflix app via tv ontvanger klapt er steeds uit, na resetten ontvanger gaat het weer een uur goed.

videoland app blijft 9 van de 10 keer een programma laden en loop vervolgens vast!


Dank je voor de toelichting. Hoe had je de reset precies gedaan, was dat door opnieuw op te starten of heb je dit via het menu gedaan? 

Welk modem tv-ontvanger heb je, en hoe is deze verbonden met de Experia Box? Is dat met een directe kabel of gaat dit via een draadloze verbindingsset (witte kastjes in het stopcontact)?


Zo wel de stekker eruit als via de achterkant van de tv ontvanger, videoland applicatie is pas raar gaan doen nadat dit een app geworden is via de tv ontvanger. Router zit met vaste kabel vanuit kpn geleverd aangesloten en staat er 3 meter vanaf.

router is net vernieuwd is een experia v10


De tv-ontvanger heeft dan nog geen echte reset gehad, wat je beschrijft is een herstart.

Een reset kan je doen door de stappen onder stap 2 te volgen: Hoe reset ik de tv-ontvanger? Daarmee wordt de ontvanger (inclusief de apps) opnieuw geïnstalleerd en krijg je automatisch de nieuwste versie, als je die nog niet had.


Bovenstaande uitgevoerd echter vandaag weer t zelfde gezeik! Niet normaal hoe vaak en veel ik problemen ondervind met KPN! Tijd om over te gaan stappen!


 


Dat stopt wel heel radicaal dus! Welk type tv-ontvanger heb je van ons en welke versie van de software staat daarop?

Zou je daarnaast ook je forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven? Dan kan ik ook een blik werpen.


Forum profiel is ingevuld,

ontvanger weet ik zo niet , is afgelopen jaar al vervangen ivm uitvallen tv.

softwAre is afgelopen week geüpdatet.

begin mijn buik er voort wel van vol te krijgen . Elke maand een hoop betalen voor iets wat helft van de tijd niet of maar half werkt


Same here. En kpn, kom nu niet aan met allemaal vragen over hoe we dingen moeten resetten. Jullie kennen dit probleem dus alle info is bekend. Kijk in je logs en los het op. 


Same here. En kpn, kom nu niet aan met allemaal vragen over hoe we dingen moeten resetten. Jullie kennen dit probleem dus alle info is bekend. Kijk in je logs en los het op. 

Die komen niet met oplossingen! Het is al 2 jaar kut en elke keer maar weer dingen vervangen, in 2 jaar al 2 ontvangers vervangen, kabel vervangen en modem vervangen en t is nog gewoon kut! En veel goedkoper als ziggo ziin ze ook niet meer en ziggo bied hier bij mij 4x zo snel internet aan. Alleen die hebben geen videoland. Maar denk toch dat ik maar eens over ga stappen.


Zo simpel als dat is het niet, we moeten wel vragen stellen om de situatie duidelijker te krijgen. Met de antwoorden daarom kunnen we verder kijken, maar zonder de antwoorden kunnen wij ook niets.

Ik zie dat je 2 verschillende modellen tv-ontvangers hebt @Hendriks91, een Arris VIP2952 Arcadyan HMB2260. Merk je dit ook bij beide ontvangers of speelt het specifiek bij een van beiden?


Ik snap dat je antwoorden moet hebben. Maar dat geldt vooral als het individuele problemen zijn. Zoals je merkt aan de reacties en berichten op internet, is dit geen op zich zelf staand probleem. Dus misschien is het een keer handig dat dit soort klachten door jullie onderzocht worden en van uit de basis wordt opgelost. Overigens zijn jullie niet de enige die een trage klachten afhandeling hebben hoor, veel multinationals kampen met dit probleem.   


Ik snap dat je antwoorden moet hebben. Maar dat geldt vooral als het individuele problemen zijn. Zoals je merkt aan de reacties en berichten op internet, is dit geen op zich zelf staand probleem.

Zelf ervaren wij nooit problemen met Netflix op onze TV ontvangers (5202 en 8001) en het zou goed kunnen dat de oorzaak het issue niet in de TV ontvanger zit maar in het thuisnetwerk, de Experia/KPN Box of zelfs nog hoger in het netwerk.

Welke Experia/KPN Box heb jij?

Heb je een SMA omvormer voor zonnepanelen?


Ik heb sinds 4 maanden zonnepanelen. Heb echter problemen met Netflix app sinds vorige week. 


Ik snap dat je antwoorden moet hebben. Maar dat geldt vooral als het individuele problemen zijn. Zoals je merkt aan de reacties en berichten op internet, is dit geen op zich zelf staand probleem. Dus misschien is het een keer handig dat dit soort klachten door jullie onderzocht worden en van uit de basis wordt opgelost. Overigens zijn jullie niet de enige die een trage klachten afhandeling hebben hoor, veel multinationals kampen met dit probleem.   

Veel van die berichten zijn andere dingen, deze specifieke melding komt niet zo vaak voor en dan moet je bij het begin beginnen. Je kunt niet opeens ergens halverwege proberen in te springen want dan mis je dingen. Zoals je aan het bericht van wjb ziet kunnen er nog heel andere factoren een rol spelen bij zoiets, alles moet gecheckt worden.


Ik heb sinds 4 maanden zonnepanelen. Heb echter problemen met Netflix app sinds vorige week. 

Zijn dat zonnepanelen met een SMA omvormer?

Heb jij "super"WiFi's en/of Experia WiFi's in gebruik en hoe zijn die aangesloten?

Welke Experia/KPN Box heb je?


Sma omvormer idd. Rest van je vragen, geen idee! Welke box heb ik? Een witte. 


Deze problemen heb ik sinds de update waarbij de Videolan app aangepast is. Vastlopers op Netflix en Videoland. Minimaal 3 x per dag  moet ik het KPN kastje resetten. Graag een oplossing, 


Deze problemen heb ik sinds de update waarbij de Videolan app aangepast is. Vastlopers op Netflix en Videoland. Minimaal 3 x per dag  moet ik het KPN kastje resetten. Graag een oplossing, 

Gebruik jij de Videoland app ook op jouw TV ontvanger?

Welk type TV ontvanger heb je?


Deze problemen heb ik sinds de update waarbij de Videolan app aangepast is. Vastlopers op Netflix en Videoland. Minimaal 3 x per dag  moet ik het KPN kastje resetten. Graag een oplossing, 

Gebruik jij de Videoland app ook op jouw TV ontvanger?

Welk type TV ontvanger heb je?

Zal ik nakijken. Een zwart Arris kastje. Vierkant.