Skip to main content

Al meerdere soortgelijke meldingen gezien,  maar niet echt een antwoord gelezen. Is echt irritant. Ook regelmatig decoder opgestart. Ik kijk via 200. Ook vaak tijdens zoeken klapt hij er uit, maar ook als je even pauzeert om kopje koffue te halen. Waarom nog steeds geen oplossing gevonden door kpn?

Hoi @Pppppeter . Welkom op het forum.

Vervelend dat netflix er aldoor uit knalt. Heb je ook geprobeerd om de tuner te resetten:

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Bij mij zelfde probleem, te pas en onpas stopt netflix. Kost weer tijd, modem reset, werkt niet glasvezel reset en ja hoor hij doet weer. Helaas na 1 uur stopt netflix weer, weer alles opnieuw opstarten. Volgende dag weer probleem. Op tablet en laptop nooit een probleem, maar we willen op tv kijken. Betaal toch en dan erg vervelend om dagelijks de boel weer op te starten. Helpdesk advies, reset, reset, reset, reset,etc


Hoi @Johnboy57 . Als ik het goed begrijp gebruik je dus de itv tuner om netflix te kijken?

Hoe is die itv tuner aangesloten? Rechstreeks met een kabel aan de experiabox?  En heb je ook de tuner al eens helemaal gereset? 


De tv is direct verbonden met de experiabox en ja de tuner, box, modem, glasvezel zijn allemaal regelmatig gereset. En toch is zender 200 regelmatig gestopt.


@John Stam : Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


Kastje gereset.... Modem gereset...Netflix stopt wanneer t wil... Op zender 200... Jammer betaal ervoor.. zowel kpn als Netflix... Betaald voor service... 


Extra: Laatst ook storing op internet en televisie maar geen bericht betreft tegemoetkoming.... Of überhaupt behalen dat ze dachten dat eerder opgelost zou zijn dan daadwerkelijk.....