Skip to main content

Hoi 

We zijn nu al 6 maanden bezig om online aankopen stop te zetten bij kpn.

Het gaat om netflix wij hebben een account bij netflix zelf waar we dus ook aan betalen!! Dubbel dus.

Kpn stuurt ons naar netflix en netflix naar kpn!!

Kpn zegt elke maand dat het geregeld is en dat we de maanden dat we er al mee bezig zijn terug gestort krijgen.

Echter net weer een factuur gekregen en weer netflix afgeschreven.

Word er zo moe van betalen kan stopzetten niet!!!!!

En dan krijgen we ook nog een rekening gepresenteerd van het doorschakelen van werknemers bij kpn van 0800 naar 088 en hebben we voor 30 euro aan de lijn gehangen!!!

Zeg mij maar wat te doen word er echt gek van!!!

 

Gr edwin

@Edwin42 

Je belt toch wel het gratis nummer 0800-0402?

Daar krijg je zo wie zo nooit kosten op.

Andere nummers s.v.p. niet gebruiken, die zijn niet van KPN maar van een bedrijf dat er geld aan gratis nummers verdient.

 

Mocht je het nog niet gedaan hebben, vul dan je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in. 

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken en erop terug komen.

I.v.m. drukte kan dit een paar dagen duren. 


Hoi paula is je probleem nu opgelost en heb je je geld terug gekregen??

Ik zit nu ook al 2 jaar met hetzelfde probleem en kom er 6 maanden geleden achter via de factuur 

Zelfde verhaal als jouw ze krijgen het niet stopgezet niet bij kpn ook niet bij netflix want er is niks maar ze beloven bij kpn niet meer te incasseren toch alweer 6 maanden 15.99 eraf.…

Dus zou ook graag willen dat het terugbetaald word en opgelost word er gek van!!

Word van kastje naar de muur gestuurd…

Gr edwin

 

Admin: Samengevoegd met eigen topic


Hallo Edwin, welkom op het forum. Het spijt mij om te horen dat je zoveel problemen ervaart met het beëindigen van deze dienst. Het gaat dus om een Netflix abonnement wat is afgesloten onder een abonnement van KPN. Zou je kunnen toelichten onder welk abonnement dat precies is en zou je dan ook jouw profiel verder kunnen aanvullen dan kijk ik even met je mee!


Hoi Edwin, ik heb nog geen bericht voorbij zien komen dus ik vroeg mij even af of alles nog gelukt is? Vul gerust nog even je profiel in en post hier dan een bericht als je nog hulp nodig hebt!


Heb gisteren Spotify gebeld op een nummer (gevonden op een wel heel goed verstopte pagina op de tv)!!! en na een uur uitleggen, is het gelukt, het netflix account via kpn te stoppen. Dus tip ga naar je instellingen op je tv,(kan niet meer herhalen hoe je daar komt 😞 maar daar staat ergens een telefoon nummer 0800-0201567 van netflix helpdesk. Die kunnen het ter plekke stopzetten, als je er niet uitkomt. 


Heb gisteren Spotify gebeld op een nummer (gevonden op een wel heel goed verstopte pagina op de tv)!!! en na een uur uitleggen, is het gelukt, het netflix account via kpn te stoppen. 

Ik neem aan dat je bedoelt dat je Netflix gebeld hebt?