Skip to main content

Wij hebben hetzelfde probleem, heel vervelend. Als je een stukje hebt gemist en je wilt terugspoelen dan stopt hij en krijg je een groot blauw vlak met storing.

Als je hem weer aanzet begint hij weer op het punt wanneer je hem terug wilde spoelen…

 

Zou het graag opgelost willen zien.

Groetjes 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt aOrigineel topic]

Dat kan de problemen verklaren inderdaad, de foutcode 143 die je kreeg geeft ook aan dat de verbinding naar het modem niet goed was. Door de DVS1200 over te slaan zijn de problemen bij die tv nu verholpen. 

Bij de tv boven bij jouw zoontje nog niet dus. Hoeveel DVS1200 zijn er nu nog aangesloten? Zit er ook nog eentje beneden bij het modem? De DVS hebben er namelijk altijd 2 nodig, eentje bij het modem en eentje bij de tv-ontvanger. Als er nu alleen eentje bij de tv boven zit, klopt het dat die niet werkt. Die krijgt immers geen signaal van een andere DVS. Is het in dat geval mogelijk om een van beide DVS weer beneden aan te sluiten, zodat die boven wel een signaal krijgt?


Ik heb ze nu niet in gebruik omdat ze allemaal rood waren.

Ik heb ze met zn 3e op elkaar gezet in het stopcontact maar nog steeds rood. Ook op het reset knopje lukt het niet ze op wit te krijgen. Je collega zei dat hij eens iemand aan de lijn had die het 6x moest resetten en met elkaar moest connecten tot het lukte. 

Verder heb ik beneden geen dvs meer aangesloten, dus alleen om ze te laten connecten in een stopcontact. 


Dat is wel de reden dat zijn tv nu die foutcode geeft, die krijgt helemaal geen signaal meer. Blijven alle 3 de DVS’ een rood lampje geven als je ze in elkaar probeert te koppelen? Doen ze dat ook als je het koppelen met 2 probeert, dat is hoeveel je nodig hebt om het signaal ook bij hem om zijn kamer te krijgen.

Mochten 2 van de 3 wel kunnen koppelen kan je die 2 beneden en boven aansluiten zodat hij tv kan kijken.


Helaas doet 1 dvs het maar. De rest blijft rood.


Hmm, dan ga ik toch denken dat er een defect zit in de andere DVS, @Lynk76. Als je deze via ons hebt aangeschaft en ze zijn nog geen twee jaar oud, dan zit je nog in de garantietermijn. In dat geval raad ik je aan om met de DVS naar de dichtstbijzijnde KPN winkel te gaan. Daar kunnen ze vervangen worden.

Neem daarvoor ook de aankoopbon mee. Dat is een kassabon als je ze in de winkel hebt gekocht. Of een bestelbevestiging die je per mail hebt ontvangen als je ze zelf in de webshop hebt gekocht. Kan ook je maandelijkse factuur zijn, als je ze via de klantenservice hebt gekocht. 

 

Heb je ze al langer dan twee jaar, dan is de garantietermijn helaas voorbij. In dat geval zou ik je aanraden om toch te kijken of je de draadloze manier van aansluiten niet kunt vervangen door een kabel. Dat gaat wel het beste resultaat geven qua verbinding en stabiliteit. Als dat echt niet lukt, dan kun je in de webshop nieuwe DVS aanschaffen.