Skip to main content

Netflix valt na opstarten weer gelijk weg.

Dit is tijdelijk op te lossen door een herstart van de TV ontvanger.

Het maakt niet uit of ik Netflix opstart via de sneltoets, de app knop of via het kanaal.

Nu lees ik op het forum dat dit probleem bij meer mensen speelt, en niet sinds gisteren laat maar zeggen 😉.

Ik lees niet echt een gerichte oplossing voor dit probleem op het forum. Wat heeft KPN voor een oplossing voor dit probleem?

 

Dat is niet de bedoeling. Op welke kpn ontvanger gebruik je de app?

Arris vip5202

Arris vip2952

Arcadyan hmb2260

Sagemcom diw7022


Het probleem doet zich sinds een maand/ander halve maand voor.

Ik gebruik de vip5202


Dat is opzich een prima apparaat. Voldoende snel voor de apps.

Al eens even 30 seconden (of langer) stroomloos gehad?

En anders een Frisse start gedaan? Zie instellingen → Systeem.


Ik heb de 30 sec test gedaan.

Hij lijkt iets beter op te starten. Ik moet nog steeds 2 x activeren voordat Netflix wil opstarten, maar dat is beter dan iedere keer een “frisse” start te moeten geven.

Ik lees wel op het forum dat meerdere klanten het probleem al een geruime tijd ervaren en dat ook frisse starts niet de oplossing bieden. Het lijkt er meer op dat er een update in het systeem moet worden aangebracht om deze bug te verhelpen.

Ik kijk hoe het de komende dagen gaat.


Hoi @Andy3015 en welkom hier op ons forum!

Dat lijkt me ook vrij frustrerend dus goed dat je dit aankaart. Goed om te lezen dat je de tv ontvanger reeds een frisse start hebt gegeven. Daarnaast kan het ook geen kwaad om de software van de tv ontvanger eens handmatig te resetten. We zien je bevindingen natuurlijk graag weer tegemoet :)